Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mannatoghno

Jeg, gutt 20 var samme ei jente på 20...

det ble slutt..

nå er det noe som skjer mellom meg og hennes 15 år(16 i juli) gamle søster...

ho på 20 bryr seg antaglig ikke om det, men hva med foreldrene som jeg kjenner godt.. hvordan vil de se på dette??

Kan dette bli for sprøtt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95643-for-spr%C3%B8tt-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet: Det er jo ikke noe i veien for at dere skal kunne ha et forhold, men husk at en femtenåring og en tjueåring i utgangspunktet er på forskjellige "modningsnivåer". Men alt er individuelt, så det kan godt hende at et forhold mellom deg og femtenåringen vil gå glimrende, hvem vet?

MEN: Det at du har hatt et forhold med hennes storesøster, kan komplisere ting _veldig_. Ikke ta det for gitt at hun ikke bryr seg. kanskje ville hun ikke brydd seg dersom du fallt for en annen femtenåring, men søsken er søsken.

Så ta det med ro, føl deg fram.

I utgangspunktet: Det er jo ikke noe i veien for at dere skal kunne ha et forhold, men husk at en femtenåring og en tjueåring i utgangspunktet er på forskjellige "modningsnivåer". Men alt er individuelt, så det kan godt hende at et forhold mellom deg og femtenåringen vil gå glimrende, hvem vet?

MEN: Det at du har hatt et forhold med hennes storesøster, kan komplisere ting _veldig_. Ikke ta det for gitt at hun ikke bryr seg. kanskje ville hun ikke brydd seg dersom du fallt for en annen femtenåring, men søsken er søsken.

Så ta det med ro, føl deg fram.

du ska nå alltid være så seriøs:-)

Annonse

jepp, KaVa er kjempegrei og veldig seriøs. Og heldigvis for sånne som henne, det hadde DOL trengt mere av. Begynner å bli et useriøst tulleforum her inne :)

seriøse spørsmål får særdeles seriøse svar. tvilsomme og lite gjennomtenkte spørsmål, får tvilsomme svar. særdeles dumme spørsmål, de det lyser pøbelstreker av, de svarer man på kun for faen...

seriøse spørsmål får særdeles seriøse svar. tvilsomme og lite gjennomtenkte spørsmål, får tvilsomme svar. særdeles dumme spørsmål, de det lyser pøbelstreker av, de svarer man på kun for faen...

Ja, jeg vet ikke jeg...

Det finnes mange sorter mennesker med mange sorter problemer. Og selv om feks du synes at det er trivielt, så kan det jo være at de som har skrevet det mente det på alvor. Da blir det lett at man sårer mennesker, og det burde ikke skje på DOL etter min mening.

Da burde man heller logge seg på en chattekanal av ymse slag, hvis man har lyst å krangle og provosere.

Ja, jeg vet ikke jeg...

Det finnes mange sorter mennesker med mange sorter problemer. Og selv om feks du synes at det er trivielt, så kan det jo være at de som har skrevet det mente det på alvor. Da blir det lett at man sårer mennesker, og det burde ikke skje på DOL etter min mening.

Da burde man heller logge seg på en chattekanal av ymse slag, hvis man har lyst å krangle og provosere.

skjønner jo hvor du vil, og du kan gjerne få provosere eller krangle med meg...

men synes det du skriver blir noe vagt, men for all del, ta det opp med de som faktisk lager kvalme og la meg være i fred:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...