Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er nå henvist til utredning fra fastlege. Jeg "kanglet" meg til hormontester(noe legen min mente var helt unødvendig, da jeg hadde fått påvist at jeg hadde eggløsning)

Jeg ringte nå nettopp til legektr, og fikk beskjed om at prolaktinnivået var lavt.

Hva betyr dette? Kan dette være årsaken til at vi ikke har fått barn på disse 2 årene?

Jeg vil nevne at vi har en gutt på 4 år fra før, og kan prolaktinnivået endre seg underveis?

Hva er "behandling"?

Hjelp....jeg får ikke svar fra legen da hun er borte....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95656-prolaktin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest smugkikker....

Håper noen kan svare så raskt som mulig!!

Hei Torv.

Mitt prolaktinnivå var ved en prøve for høyt , og legen min henviste meg straks til kvinneklinikken ved SIR. Grunnen var-etter hans henvisning , mulig PCO ??? Da gyn. så på prøvesvarene på dataen skjønte hun ingenting-for det var helt normalt at prolaktinnivået svingte litt i forhold til når i syklus prøvene ble tatt,og hadde ikke noe med PCO å gjøre i det hele tatt. Det høye var på over 800 , mens det lave var på ca. 300.....prolaktin er jo et hormon som styrer melkeproduksjon . Men jeg kan ikke gi deg noe svar på om det er grunnen til at du ikke er blitt gravid.

Lykke til !!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95656-prolaktin/#findComment-536210
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...