Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet.

Mulig det kan være en soppinfeksjon. Du sier ikke om det klør eller ikke. Det trenger nødvendigvis ikke klø selv om det er sopp.

Soppinfeksjon ser ut som krem inni skjeden, men utenfor kan det se ut som små korn eller hva jeg nå skal kalle det... Infeksjonen kan være både inni og utenpå. Ikke nødvendigvis begge steder samtidig.

Du får kjøpt Canesten på apoteket, reseptfritt. Enkel og grei behandling. Funker det, er det borte på tre dager. Men hvis det ikke fungerer med en slik kur, må du oppsøke lege.

Canesten finnes både som kapsler og krem.

Hilsen

• 3 uker senere...
Gjest jomfru82

Mulig det kan være en soppinfeksjon. Du sier ikke om det klør eller ikke. Det trenger nødvendigvis ikke klø selv om det er sopp.

Soppinfeksjon ser ut som krem inni skjeden, men utenfor kan det se ut som små korn eller hva jeg nå skal kalle det... Infeksjonen kan være både inni og utenpå. Ikke nødvendigvis begge steder samtidig.

Du får kjøpt Canesten på apoteket, reseptfritt. Enkel og grei behandling. Funker det, er det borte på tre dager. Men hvis det ikke fungerer med en slik kur, må du oppsøke lege.

Canesten finnes både som kapsler og krem.

Hilsen

Jeg har akkurat samme problemet!

Og har vært hundre ganger og gnåla om dethos diverse gynekologer som alle sier at det ikke er sopp og at jeg ikke feiler noenting.

Du må være forsiktig med å overdrive canesten og andre sopp-behandlinger i underlivet, spesiellt om du ikke er sikker på om det er det som er problemet!

Da kan du ødelegge slimhinnene og få Vestibulitt, fæle greier!

Mitt beste råd er å vaske med baby-olje og smøre med Hth-hudkrem.

Jeg har akkurat samme problemet!

Og har vært hundre ganger og gnåla om dethos diverse gynekologer som alle sier at det ikke er sopp og at jeg ikke feiler noenting.

Du må være forsiktig med å overdrive canesten og andre sopp-behandlinger i underlivet, spesiellt om du ikke er sikker på om det er det som er problemet!

Da kan du ødelegge slimhinnene og få Vestibulitt, fæle greier!

Mitt beste råd er å vaske med baby-olje og smøre med Hth-hudkrem.

Hei

Det var derfor jeg skrev det med å kontakte lege dersom behandlingen ikke virker etter èn "tørn"...

Takk for tipset med oljen forresten, det har jeg ikke prøvd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...