Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake opplevde jeg at sex vennen min brøt med meg siden han hadde hatt sex med en annen dame. Vi avsluttet all kontakt. Tre uker senere tok han kontakt og ville være sammen med meg.. Noe vi ble, nå er dette 5 mnd siden. Jeg er fortsatt usikker på han, tankene kommer når jeg ikke overnatter hos han, tenk om han har funnet an annen igjen. Er livredd for å satse på oss, for så å bli sviket! Det er så vondt å bli feid bort til fordel for en annen dame. Jeg er så visst villig til å stole på han, prøver også.. men det skurrer i bak hodet..

Noen tips til hav jeg kan gjøre for å slette skurringen bak i hodet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95686-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Kalte du han ikke sexvennen din? Er ikke det helt uforpliktende sex dere skal ha sammen da da?

Høres nesten ut som om du føler dere har hatt et forhold, vært kjærester.

Sexvenner trodde jeg forøvirg også en kunne ha flere av. Så det at han kutet kontakten med deg måtte vel være at han ville satse på henne andre som en kjæreste, ikke bare en sexvenn. Men så holdt ikke det.

Tror du må finne ut av hva de _egentlig_ vil med denne sexvennen. Om det er mer enn bare sex. I så fall kan han jo skuffe deg noe forferdelig.

Hvis dere i utgangspunktet avtalte kun å ha uforpliktende sex sammen, så burde du informere han om at du (hvis du har det) har fått følelser for han, så har han utspillet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95686-usikker/#findComment-536002
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...