Gå til innhold

Ehhh.....romantisk ?

Anbefalte innlegg

Gjest tja...den som venter...
Skrevet

Denne koslige mailen fikk jeg av mannen min nå netopp :

"Du skal pules kraftig analt i kveld!

Forbered deg godt med klyster , olje og ren kropp .........."

Skrevet

Vel, vi har vel alle våre egne syn på hva som er romantisk eller ikke :-)

"......................"

Gjest vettskremt
Skrevet

Hemmel og hav, har du funnet et skap å gjemme deg i?

Gjest sussi
Skrevet

hehe, du kan i allefall ikke klage over at han ikke er tydelig i allefall. *lol*

Mvh

Skrevet

Ja... altså... hvis det er er romantisk... hva gjør dere når dere tar i et tak?

Skrevet

Alt som har med analsex er etter min mening kanskje uromantisk. Tviler på om det hadde vært noen god sjekkereplikk på byen for å si det sånn...

Skrevet

Ikke romantisk - men liker du analsex kan det jo virke opphissende med en slik melding.

Skrevet

Det der er en melding right up my alley, for å si det sånn. Right up din alley, også, men da ment noe mer bokstavelig.

Det er ingen skam med litt skikkelig rævpuling. Faktisk er det nummeret før en skam å ikke trives med litt skikkelig rimming etterfulgt av regelrett rundpuling i hue og ræva!

petter smart
Skrevet

Her har jeg gått i alle år og trodd jeg ikke var særlig romantisk, men jeg tok tydeligvis feil. Jeg må være den mest romantiske mann i landet :-)

Skrevet

Nå er kvelden her, og vi er jo litt spente da på hvordan det går/gikk eller noe sånt noe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...