Gå til innhold

Kan ikke stå å tisse

Anbefalte innlegg

Gjest føler meg ynkelig og patetisk

Min penis er kort, og tykk og jeg har små stramme baller. Dette betyr at pikken min aldri henger, men står rett ut. Den er også såpass kort, at om jeg prøver å presse den nedover, for å tisse, så forsvinner den inn i pungen, og tisset spruter overalt.I tillegg til å ha en liten penis, så står selve spruten ikke i linje ut fra penis sin lengde retning, men ca 45grader oppover. Dette betyr, at om jeg tisser, uten å holde i penis, så tiser jeg oppover, omtrent til magehoye, før det faller, om du skjønner. Derfor er det komplett umulig for meg å stå å tisse, har aldri klart å treffe toaskålen. Selv år jeg sitter er det vanskelig for meg å tisse, må da bøye meg langt fremover, for å få penis til å peke mest mulig nedover, og i tillegg til dette må jeg han hånden der nede, for å styre penis nedover, så langt jeg kan, uten at det spruter overalt. Dette er så flaut at jeg har sterkt redusert selvtillit og føler meg ikke som enn mann i det hele tatt. Jeg er livredd for å vise meg for en kvinne, og har kun hatt 2 sexpartnere i hele mitt 25 årige liv. MIn penis måler ca 12 cm, og jeg er usikker på om dette er unormalt lite, men uannsett, for meg å stå å tisse er komplett umulig. Det er utrolig vondt følelsesmessig.

Jeg har vurdert å gå til lege, ønsker kanskje en operasjon, for å rette på strålen, slik at den stråler i penis sin lengde retning, men tør ikke,.... dette er flaut

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95787-kan-ikke-st%C3%A5-%C3%A5-tisse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurina

12cm er helt akseptabelt. Spesielt hvis du holder i mer en 1/2 minutt og er flink med tunga... ;0)

Det der pissegreiene fatta jeg veldig lite av (ettersom jeg stort sett ikke har noe med peniser å gjøre i den settingen...)

Men altså, du er jo alene på do?? Og med mine øyne må det jo være en drøm med en mann som ikke skvetter overalt og ikke lar lokket stå oppe etter seg!

Forøvrig, leger har sett det meste! Og litt til. Snakk med legen din om problemet. Det kan jo være enkelt å rette på hvis du bare kommer over kneika med å snakke om det!

Gjest julianne

Det der med å tisse på skrå "ut fra hodet" er forholdsvis vanlig. Det kan skyldes en anatomisk variasjon som heter epispadi.

Epispadi innebærer at urinrøret munner ut på oversiden av penishodet. Dette forekommer i mange ulike grader, alt fra den milde varianten du beskriver (der det høres ut som om urinrøret munner ut litt på skrå) til tilfeller der åpningen av urinrøret er helt oppå oversiden av penishodet.

Dette kan korrigeres ved et enkelt inngrep om man ønsker det. I dag er det vel mest vanlig å operere dette mens man er barn, særlig ved mer uttalte grader av dette enn det du har.

Forøvrig finnes det en annen anatomisk variant som heter hypospadi der urinrøret munner ut på undersiden av penishodet.

Om du ønsker å operere eller ei, er en ting. Men du kan for din egen del ta en tur til legen din og diskutere det. Om ikke annet så for å høre at det er veldig vanlig. En henvisning til urolog hadde kanskje vært en god ide. Han kan forklare deg om virkninger av en evt. operasjon, og hva de evt. vil gjøre i ditt tilfelle.

Når det gjelder størrelsen på din penis er det en utbredt misforståelse at "alle" menn har en kjempepenis på en kvart meter. De fleste er faktisk på din størrelse. Noen er større, noen er mindre. Men alle menn tror vel at akkurat deres penis er unormalt liten. Din høres helt fin ut, vær nå snill med junioren din, vær glad i den og nyt den.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...