Gå til innhold

Hvor langt ville du ha gått hvis du hadde blitt bedratt??

Anbefalte innlegg

jeg er så naiv jeg, at jeg kunne aldri forestille meg at noen kunne gjøre no slikt mot meg...

i min verden er alt perfekt, jeg stoler 101% på hennem jeg kan se om hun lyver.

hørt det før?

ingen, og jeg gjentar, INGEN kan være 100% sikker på at partneren ikke kan finne på noe dumt. alt er avhengig av sted,tid,vær,vind, alt mulig, det er så individuelt hva som får en til å begå et slikt svik...

hva hadde jeg gjort? nei, tilgitt, insett at jeg ikke hadde det som trengtes for at vi skulle kunne fungere i sammen... vi hadde sikkert vært like gode venner etterpå....

(kanskje fika til den hu var utro med, men det er underordnet)...

Fortsetter under...

jeg er så naiv jeg, at jeg kunne aldri forestille meg at noen kunne gjøre no slikt mot meg...

i min verden er alt perfekt, jeg stoler 101% på hennem jeg kan se om hun lyver.

hørt det før?

ingen, og jeg gjentar, INGEN kan være 100% sikker på at partneren ikke kan finne på noe dumt. alt er avhengig av sted,tid,vær,vind, alt mulig, det er så individuelt hva som får en til å begå et slikt svik...

hva hadde jeg gjort? nei, tilgitt, insett at jeg ikke hadde det som trengtes for at vi skulle kunne fungere i sammen... vi hadde sikkert vært like gode venner etterpå....

(kanskje fika til den hu var utro med, men det er underordnet)...

"hørt det før? ingen, og jeg gjentar, INGEN kan være 100% sikker på at partneren ikke kan finne på noe dumt. alt er avhengig av sted,tid,vær,vind, alt mulig, det er så individuelt hva som får en til å begå et slikt svik..."

Det ville i det minste vært en jævla orginal grunn å begynne å skylde på nordavind :)

"hørt det før? ingen, og jeg gjentar, INGEN kan være 100% sikker på at partneren ikke kan finne på noe dumt. alt er avhengig av sted,tid,vær,vind, alt mulig, det er så individuelt hva som får en til å begå et slikt svik..."

Det ville i det minste vært en jævla orginal grunn å begynne å skylde på nordavind :)

:-) du sier noe...

"uff som det blåser i dag kjære... jeg tror jeg må ut å lufte hunden"

Gjest Goldis

Hva mener du med å "gå litt lenger"?

Det jo tross alt få ting man kan gjøre for å finne dette ut, med mindre man tyr til såpass drastiske virkemidler som en privat etterforsker. Men det i seg selv er jo helt hårreisende...

Hadde vel lett litt mellom sakene hans tenker jeg.. Men har som sagt ikke opplevd det så vet ikke helt hva jeg ville ha gjort..

Annonse

Hadde vel lett litt mellom sakene hans tenker jeg.. Men har som sagt ikke opplevd det så vet ikke helt hva jeg ville ha gjort..

Det er jo ikke å gå så jævlig langt.

Men hadde jeg hatt en mistanke så ville nok den vært ganske så stor, og jeg hadde lett etter bevis for hennes knulling, og ikke for å finne ut om hun faktisk knullet andre.

Jeg ser slikt, og jeg tar aldri feil! :)

Gjest Goldis

Det er jo ikke å gå så jævlig langt.

Men hadde jeg hatt en mistanke så ville nok den vært ganske så stor, og jeg hadde lett etter bevis for hennes knulling, og ikke for å finne ut om hun faktisk knullet andre.

Jeg ser slikt, og jeg tar aldri feil! :)

Mailene hans hadde ikke vært noen vits å sjekke.. Den ligger åpen så den kan jeg bare gå inn til.. Han kunne jo selvfølgelig ha flere adr da.. Ja ja...

Hadde sikkert sett litt på mob hans.. Men hadde vel aldri gjort meg så liten at jeg hadde ringt hun dama som han evt skulle ha vært sammen med..

Mailene hans hadde ikke vært noen vits å sjekke.. Den ligger åpen så den kan jeg bare gå inn til.. Han kunne jo selvfølgelig ha flere adr da.. Ja ja...

Hadde sikkert sett litt på mob hans.. Men hadde vel aldri gjort meg så liten at jeg hadde ringt hun dama som han evt skulle ha vært sammen med..

Det å sjekke mobiler er stort sett meningsløst. Man sletter tross alt avslørende meldinger rett etter at de har blitt lest.

Jeg har sett så mange som har vært utroe. Spesielt jenter, men også gutter, og jeg tror jeg har lært meg hva man bør se etter.

Men man vet selvsagt aldri.

laguna1365380434

Jeg vet ikke om jeg hadde jazzet meg så veldig opp for det..Hvis det var bare en sånn engangs sex ting hadde jeg tilgitt han glatt.. Hadde han likt noen andre bedre enn meg hadde je derimot blitt sjalu og lagd scene. Og gjort mye for å finne ut av det, mast og spurt og i nødsfall snoket eller spurt kompisene hans..

Gjest Goldis

Det å sjekke mobiler er stort sett meningsløst. Man sletter tross alt avslørende meldinger rett etter at de har blitt lest.

Jeg har sett så mange som har vært utroe. Spesielt jenter, men også gutter, og jeg tror jeg har lært meg hva man bør se etter.

Men man vet selvsagt aldri.

Nei kan ikke det..

Gode skuespillere kan vel mange bli..

Jeg stoler på ham inntil det motsatte er bevist. Tror ikke det har så mye med naivitet å gjøre, mer at jeg ikke er interessert i å leve i en situasjon der jeg må forsvare reviret mitt og sånt. Derfor velger jeg den behagelige varianten: Tillit.

Så jeg stoler blindt på ham, ja. Han har MANGE anledninger (ofte på byen og hytteturer/overnatter på nachspiel uten meg etc), men jeg har ingen grunn til å tro at han finner på noe tull.

Jeg hadde nok ikke gårr gjennom sakene hans eller mailen, håper jeg ikke synker så dypt noen gang.

Om han HADDE vært utro, hadde jeg måttet avveie hva som hadde skjedd (drite seg ut i fylla kontra langvarig forelskelse), hvordan det kom fram (om han sa det selv eller nektet til jeg fant det ut) etc. Vi har tross alt unger sammen, så forholdet er jo verdt å kjempe for.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...