Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg hadde ikke sjekket meg.

Her kan man selvsagt gå på en smell, noe man isåfall får bekreftet når neste partner dukker opp med klamydia. Isåfall får du henne til å ta med resept på piller fra legen sin, og du er frisk etter 2 dager, helt uten å ha måttet dytte en q-tips ned i urinrøret!

Gjest Pricilla

Sjekker meg for sykdommer hver 6 mnd. jeg uasett! Og jeg har fast partner..

Jeg hadde sjekka meg hvis selv om jeg hadde trodd at vedkommende var frisk, kan hende h*n ikke vet at h*n har noe selv en gang! Klamydia bør man ikke merke.. Man trenger ikke få symptoner i det hele tatt og kan gå med det i flere år, og da kan man bli steril! Så hadde ikke tatt sjansen nei,.... Så ligger du med en annen da, så har du noe, og tror du er frisk - så smitter du videre og den du har liggi med smitter videre..

Her kan man selvsagt gå på en smell, noe man isåfall får bekreftet når neste partner dukker opp med klamydia. Isåfall får du henne til å ta med resept på piller fra legen sin, og du er frisk etter 2 dager, helt uten å ha måttet dytte en q-tips ned i urinrøret!

Men hva hadde du gjort hvis du egentlig var sammen med en annen, og dette ene tilfellet her får gå inn i kategorien ONS?

SDD - du kan teste deg for klamydia uten å måtte stikke en q-tips i urinrøret. Det gjøres enkelt ved en urinprøve! Ikke koster det noe, heller. Veldig greit!

mvh

Men hva hadde du gjort hvis du egentlig var sammen med en annen, og dette ene tilfellet her får gå inn i kategorien ONS?

Da går det i kategorien utroskap. Ikke i kategorien ONS.

Men nå skal ikke jeg snakke moral.

Svaret er at jeg da ville testet med før jeg hadde sex med min kjæreste.

Hvis ikke kan jo helvete med ett være ute, og det skal godt gjøres å ro i land en klamydia når man er i et forhold.

Annonse

SDD - du kan teste deg for klamydia uten å måtte stikke en q-tips i urinrøret. Det gjøres enkelt ved en urinprøve! Ikke koster det noe, heller. Veldig greit!

mvh

Ja, noen leger gjør det sånn, men mange praktiserer fortsatt den samme, gamle ugjerningen.

Jeg tror det er for å skremme folk fra å ha ubeskyttet sex: "Knull uten kondom, og vi dytter en q-tips ned i pikken din".

Ja, noen leger gjør det sånn, men mange praktiserer fortsatt den samme, gamle ugjerningen.

Jeg tror det er for å skremme folk fra å ha ubeskyttet sex: "Knull uten kondom, og vi dytter en q-tips ned i pikken din".

Da bytter du lege, ganske enkelt. Eller tar med deg en urinrpøve og sier: Sjekk denne for klamydia!

trenger ikke være så vanskelig, det derre.

Da går det i kategorien utroskap. Ikke i kategorien ONS.

Men nå skal ikke jeg snakke moral.

Svaret er at jeg da ville testet med før jeg hadde sex med min kjæreste.

Hvis ikke kan jo helvete med ett være ute, og det skal godt gjøres å ro i land en klamydia når man er i et forhold.

Akkurat i denne sammenhengen er det vel ikke egentlig noe fast forhold ennå, så det er vel forsåvidt ikke krise om det går i oppløsning.

Er ellers kjent med Q-tipsvarianten du nevner, og risikoen for at jeg har fått en sykdom føles liten denne gangen.

Men er selvfølgelig helt enig om det du sier om otroskap.

Akkurat i denne sammenhengen er det vel ikke egentlig noe fast forhold ennå, så det er vel forsåvidt ikke krise om det går i oppløsning.

Er ellers kjent med Q-tipsvarianten du nevner, og risikoen for at jeg har fått en sykdom føles liten denne gangen.

Men er selvfølgelig helt enig om det du sier om otroskap.

Isåfall så hadde jeg nok gitt f... i å teste meg. Du kjenner tross alt den du har hatt sex med, og jenter generelt er jo ofte ganske gode til å dra til gynekologer. Altså kan du sikkert stole på at hun ikke hadde noen ulumskheter der nede.

Isåfall så hadde jeg nok gitt f... i å teste meg. Du kjenner tross alt den du har hatt sex med, og jenter generelt er jo ofte ganske gode til å dra til gynekologer. Altså kan du sikkert stole på at hun ikke hadde noen ulumskheter der nede.

Det er vel kanskje slik jeg også tenker, litt greit å få det bekreftet. Vet også at jenten jeg lå med kommer fra et langvarig fast forhold, og tror ikke hun har truffet noen etter at det tok slutt.

Det er vel kanskje slik jeg også tenker, litt greit å få det bekreftet. Vet også at jenten jeg lå med kommer fra et langvarig fast forhold, og tror ikke hun har truffet noen etter at det tok slutt.

Du kjenner henne vel, og da er det bare å spørre.

Men er du i tvil så tester du deg. Det er kjipt å tå å tenke på at man kan ha noen ufine basselusker der nede.

Annonse

Du kjenner henne vel, og da er det bare å spørre.

Men er du i tvil så tester du deg. Det er kjipt å tå å tenke på at man kan ha noen ufine basselusker der nede.

Har spurt indirekte og fått beskjeden at jeg bare kan ta det med ro..., men som noen sier ovenfor så kan man jo ha en sykdom uten å vite om det.

Har spurt indirekte og fått beskjeden at jeg bare kan ta det med ro..., men som noen sier ovenfor så kan man jo ha en sykdom uten å vite om det.

Det er sant, og siden du åpenbart ikke tar dette med ro så hadde jeg spandert 200 kroner på en legesjekk om jeg var deg.

Det er sant, og siden du åpenbart ikke tar dette med ro så hadde jeg spandert 200 kroner på en legesjekk om jeg var deg.

Spurte nå den aktuelle damen helt direkte, og hun sa rett ut at hun ikke har noen sykdommer, så da får jeg stole på det og slå jeg meg til ro med det denne gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...