capt.usa Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har to problemer, det ene er at jeg kommer for fort, og det andre er at jeg aldri har klart å gi henne en orgasme. Vi har vært i lag i 6 år og vi har prøvd alt. Hva skal jeg gjøre? For min del får jeg mindre og mindre lyst da jeg selv føler at jeg ikke klarer å gi noe tilbake til henne. Jeg har prøvd å diskutere det med henne med hun liker ikke å snakke om det så jeg har ikke presset. Før gjorde vi det mye oftere en nå. Jeg tror kanskje litt av grunnen er meg? Akkurat i det hun begynner å få det skikkelig godt blir "lydene" hennes så opphisende at jeg kommer... Er det noe jeg kan gjøre med det? Jeg synes også at det er mere "plass" inni henne, er det jeg som har blitt mindre eller blir vaginaen utvidet? er det noe å gjøre med det? Håper du/dere har noe gode råd & tips. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95825-hvordan-gi-noe-tilbake-til-henne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan du ikke bruke lenger tid på forspillet da? Hvorfor ikke slikke henne frem til orgasme eller når du kjenner det holder på å gå for deg kan du trekke deg ut og fortsette med å slikke eller bruke annen type stimulering. Jeg er helt sikker på at dere burde finne løsninger på dette ved å bruke fantasien. Hva med at hun tar på seg selv, så hun kommer raskere? De dagene før du skal ha sex med henne så kan du fantasere om hva du vil gjøre med henne som kan hindre deg i å komme så fort. Altså, skifting av stillinger, slikke, gjøre ditt og gjøre datt. Slike tanker er deilig å tenke og det vil også gi litt variasjon i senga som hun også helt sikkert setter pris på. Med andre ord tenk på hva du kan gjøre selv før dere går tilsengs, ikke umulig at det plutselig dukker opp noe som løser det. Se på dette som en mulighet til å utforske og gjøre sengehyggen mer spennende for begge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95825-hvordan-gi-noe-tilbake-til-henne/#findComment-537197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
capt.usa Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Kan du ikke bruke lenger tid på forspillet da? Hvorfor ikke slikke henne frem til orgasme eller når du kjenner det holder på å gå for deg kan du trekke deg ut og fortsette med å slikke eller bruke annen type stimulering. Jeg er helt sikker på at dere burde finne løsninger på dette ved å bruke fantasien. Hva med at hun tar på seg selv, så hun kommer raskere? De dagene før du skal ha sex med henne så kan du fantasere om hva du vil gjøre med henne som kan hindre deg i å komme så fort. Altså, skifting av stillinger, slikke, gjøre ditt og gjøre datt. Slike tanker er deilig å tenke og det vil også gi litt variasjon i senga som hun også helt sikkert setter pris på. Med andre ord tenk på hva du kan gjøre selv før dere går tilsengs, ikke umulig at det plutselig dukker opp noe som løser det. Se på dette som en mulighet til å utforske og gjøre sengehyggen mer spennende for begge. Hei. Jeg har prøvd å slikke henne til orgasme flere ganger, men får det ikke til. Hun er velig sjenert, og tørr defor heller ikke å ta på seg selv. Jeg vil jo så gjerne gi henne den store "O" men, jeg har ikke flere råd selv. Jeg har kikket på internett, og lest mye om hvor klitoris er og hvordan det fungerer "down there" men uansett hva jeg gjør får jeg liksom ikke til. Nå klarer jeg snart ikke å opphisse henne lengre heller. Vi skal kun gjøre det når hun vil og har lyst. Som oftest er jeg trett eller ikke i humør, men jeg gjør det uansett. Har prøvd mange ganger å hisse henne opp, men det er ikke lett, både i forholdt til at hun er sjenert, og hun kanskje føler at jeg ikke duger? Dette er noe som virkelig plager meg, da jeg elsker henne over alt på denne jord! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95825-hvordan-gi-noe-tilbake-til-henne/#findComment-537219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mislykket Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! Kanskje hun ikke er besatt på tanken om å få orgasme -- kanskje hun har stor glede i å gi deg kjærlighet. Mitt råd er å "gi" henne hjertet ditt. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95825-hvordan-gi-noe-tilbake-til-henne/#findComment-537418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei. Jeg har prøvd å slikke henne til orgasme flere ganger, men får det ikke til. Hun er velig sjenert, og tørr defor heller ikke å ta på seg selv. Jeg vil jo så gjerne gi henne den store "O" men, jeg har ikke flere råd selv. Jeg har kikket på internett, og lest mye om hvor klitoris er og hvordan det fungerer "down there" men uansett hva jeg gjør får jeg liksom ikke til. Nå klarer jeg snart ikke å opphisse henne lengre heller. Vi skal kun gjøre det når hun vil og har lyst. Som oftest er jeg trett eller ikke i humør, men jeg gjør det uansett. Har prøvd mange ganger å hisse henne opp, men det er ikke lett, både i forholdt til at hun er sjenert, og hun kanskje føler at jeg ikke duger? Dette er noe som virkelig plager meg, da jeg elsker henne over alt på denne jord! Dere får bare bruke tid; kos mye før dere setter i gang. Varm henne godt opp med hånden. For noen tar det lang tid å lære, så ikke gi opp. Dere finner plutselig ut hva som er best for dere begge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95825-hvordan-gi-noe-tilbake-til-henne/#findComment-537497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.