Gå til innhold

"Stønner" alle jenter når dere har sex!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når man stønner så er jo det et tegn på at man liker hva som skjer. Så litt stønning er helt ok - og jeg stønner selv.

Utagerende uling o.l. har jeg derimot ikke helt sansen for .... og ikke naboene heller tror jeg.

Mener bare AAAHHHHHHH når det går. Stønner du ekstra punky når du får orgasme

neste gang du får lønning, hva med å kjøpe sexologi og kjønn i beveglese av Elsa Almås og Esben E.P benestad, SAMT begge bøkene til Gro....

Hvorfor det!! Det er jo masse ekspertise her på sexualitet. Trenger ikke kjøpe noe da.

Annonse

Annonse

Ulv I Faarikaal

Når man stønner så er jo det et tegn på at man liker hva som skjer. Så litt stønning er helt ok - og jeg stønner selv.

Utagerende uling o.l. har jeg derimot ikke helt sansen for .... og ikke naboene heller tror jeg.

En liten historie: nabodama var døv og en dag fikk hun en elsker. Om kvelden ulte hun så det virkelig hørtes. Men hun hørte det kanskje ikke selv, og en dag fikk hun et brev.... hun tok det pent, men det blei stille....

Gjest Goldis

En liten historie: nabodama var døv og en dag fikk hun en elsker. Om kvelden ulte hun så det virkelig hørtes. Men hun hørte det kanskje ikke selv, og en dag fikk hun et brev.... hun tok det pent, men det blei stille....

He he.. Hatt mange snodige naboer du Ulven....

;-))

Ulv I Faarikaal

He he.. Hatt mange snodige naboer du Ulven....

;-))

Det var ikke min nabo men kompisens.

Når man har flyttet så mange ganger som meg og engasjerer seg i omtrent alt man ikke har noe med, så..

I store blokker blir det nære forhold og mye rar adferd. Verst var vel negra som spilte bongotrommer i tre døgn, og som jeg rappa hovedsikringene til. Det var visst barnedåp eller no' sånt.

Gjest Goldis

Det var ikke min nabo men kompisens.

Når man har flyttet så mange ganger som meg og engasjerer seg i omtrent alt man ikke har noe med, så..

I store blokker blir det nære forhold og mye rar adferd. Verst var vel negra som spilte bongotrommer i tre døgn, og som jeg rappa hovedsikringene til. Det var visst barnedåp eller no' sånt.

*Humrer*

Naboen min hyler etter en stygg en for tia.. Har slitt med nervene og har nå sluttet med medisin.. Roper og diskuterer med seg selv.. Sint på everket og masse annet for tiden.. En dag var han sint på noen som hadde kost seg så hele tunet hadde hørt det.. Brøler det ut i oppgangen...

Ikke morro å ha en slik en vegg i vegg.. Tørs ikke å la barna være alene hjemme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...