Lundella Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg er en attaktiv, slank, pen, snill og meget sexfrustrert jente på 24! Jeg er samboer med en gutt som jeg setter svært høyt. - Men vi har våre prblemer.. De er det nok jeg som har laget i "innkjøringsfasen" av forholdet. Var svært usikker og trengte masse bekreftelser og kontakt, noe som etterhvert fortonet seg mer som en forpliktelse enn kos for min kjære. Jeg er mer avslappet nå, men et tidligere fantastisk sexliv er nå som sunket i jorden. Vi har stadig sjeldnere sex og kvaliteten er også mindre bra. Årsaken til det er at han ikke har lyst. Han sier han føler han må prestere, at det er et ork. Det syns jeg er fælt og det får meg til å føle meg lite atraktiv. Noen ganger nå har det skjedd at jeg har lagt opp til sex, befølt osv. Han har respondert med å bli opphisset (åpenbart), men uten å gjengjelde handlingene i det hele tatt. Han har ikke lyst, men ser ut til å nyte mine berøringer og blir litt overrasket når jeg slutter.Når jeg lurer på hvorfor han ikke gjengjelder, sier han at han ikke hadde så lyst egentlig og at han ikke har bedt meg om noe. - Jeg får følelsen av å være et redskap som ikke kan forvente å få mine ønsker innfridd. Dette er virkelig et problem for meg og det går ut over resten av forholdet, som egentlig er bra. Jeg har så lyst til å ha sex med han (og ELSKE), men det blir det lite av. Lysten blir så kneblet av følelsen av å ikke klare å tenne han. Føler meg uattraktiv, og får mindre overskudd til å prøve. Blir stadig mer frustrert, og lurer på om jeg må prøve å tilfredstille mine behov på annen måte; kjøpe meg dildo eller et eller onanere mer på egen hånd. - Men jeg får ikke til, for jeg har ikke lyst til det. Det jeg har lyst på er HAN!Og jeg elsker han og vil at han skal sette pris på meg også! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han vil helst la dette være i fred, men min frustrasjon gir meg dårlig humør og nykker som forpester leiligheten. Har noen noen tips til meg? Hva kan jeg gjøre for å bøte på dette? Hva kan jeg gjøre for å hjelpe han og meg selv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 kjøp en dildo? neida, hva kan du gjøre? hvor og når er det du tar initiativ? foregår alltid denne kosen i senga? hva med å sprite opp med en kjappis i sofaen eller over kjøkkenbenken? på stuegulvet, i gangen, overalt. det viktigste er vel at det skjer spontant. ved at det er spontant og lite planlagt, så bortfaller mye av presset på ham, han "slipper" å prestere i like stor grad, og på den måten vil han nyte det mer, og det vil jo du også tjene på:-) etter noen slike, kan dere jo bevege dere mot senga igjen, bruke litt mer tid, kose mer... lykke til... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-537925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lundella Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 kjøp en dildo? neida, hva kan du gjøre? hvor og når er det du tar initiativ? foregår alltid denne kosen i senga? hva med å sprite opp med en kjappis i sofaen eller over kjøkkenbenken? på stuegulvet, i gangen, overalt. det viktigste er vel at det skjer spontant. ved at det er spontant og lite planlagt, så bortfaller mye av presset på ham, han "slipper" å prestere i like stor grad, og på den måten vil han nyte det mer, og det vil jo du også tjene på:-) etter noen slike, kan dere jo bevege dere mot senga igjen, bruke litt mer tid, kose mer... lykke til... Takk for tipset! Jeg må innrømme at du har et poeng. De gangene jeg tar initiativ er ofte når vi allerede ligger i sengen. - Men ikke alltid, og det er heller ikke alltid at det hjelper så mye. Men, det ER er veldig godt poeng! Det gav meg også en annen gryende ide.. Det som er litt synd er at jeg ikke setter så veldig pris på "kjappisene" selv. - Men noe er langt bedre en ingenting og stadige avslag. Dessuten hvis det kan føre til noe bedre.. Håper det hjelper! Takk igjen! Og hvis det finnes flere forslag der ute, tas også de i mot med takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-538088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Takk for tipset! Jeg må innrømme at du har et poeng. De gangene jeg tar initiativ er ofte når vi allerede ligger i sengen. - Men ikke alltid, og det er heller ikke alltid at det hjelper så mye. Men, det ER er veldig godt poeng! Det gav meg også en annen gryende ide.. Det som er litt synd er at jeg ikke setter så veldig pris på "kjappisene" selv. - Men noe er langt bedre en ingenting og stadige avslag. Dessuten hvis det kan føre til noe bedre.. Håper det hjelper! Takk igjen! Og hvis det finnes flere forslag der ute, tas også de i mot med takk:-) "Det som er litt synd er at jeg ikke setter så veldig pris på "kjappisene" selv." la meg gjette, det er fordi du selv føler at du ikke får noe ut av det? la oss si det slik, dersom du overrasker ham med en kjappis i sofaen f.eks, så kan du ri ham, og da er det du som bestemmer tempoet vet du :-) lykke til:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-538158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Takk for tipset! Jeg må innrømme at du har et poeng. De gangene jeg tar initiativ er ofte når vi allerede ligger i sengen. - Men ikke alltid, og det er heller ikke alltid at det hjelper så mye. Men, det ER er veldig godt poeng! Det gav meg også en annen gryende ide.. Det som er litt synd er at jeg ikke setter så veldig pris på "kjappisene" selv. - Men noe er langt bedre en ingenting og stadige avslag. Dessuten hvis det kan føre til noe bedre.. Håper det hjelper! Takk igjen! Og hvis det finnes flere forslag der ute, tas også de i mot med takk:-) Kanskje han ikke setter pris på "langtekkelig" sex i senga etter leggetid? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-538181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lundella Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Kanskje han ikke setter pris på "langtekkelig" sex i senga etter leggetid? Vel, han gjorde det en gang, i alle fall. Jeg forstår godt om han ikke vil ha det på samme måten hver gang.Det vil ikke jeg heller.. Jeg skulle gjerne ha et mer lidenskapelig sexliv og mer spenning i det hele. Kanskje det er min skyld at det ikke blir sånn, det vet jeg ikke. Jeg syns i alle fall det er vanskelig å være dristig eller utfordrende, når jeg får følelsen av at han ikke ønsker å ha sex i det hele tatt. Det er lett å lukke seg inne,når en føler en ikke ha evnen til å tenne den andre. Så føler en seg verre enn verst hvis en har forsøkt å virkelig pirre, men likevel blir avvist. - Vanskelig eller ikke, det gjør muligens vondt verre å ikke tore å prøve. Jeg dras av og til mellom å prøve å være utfordrende og det å ikke legge opp til noe i det hele tatt. - Bare vente på at han skal få lyst. Min siste idè er at jeg skal underholde han litt, la han nyte litt av meg uten at jeg krever noe tilbake overhodet. Bare være litt redskap, være åpen for forslag og håpe på bedre tider. Det må da ta bort presset? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-538190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vel, han gjorde det en gang, i alle fall. Jeg forstår godt om han ikke vil ha det på samme måten hver gang.Det vil ikke jeg heller.. Jeg skulle gjerne ha et mer lidenskapelig sexliv og mer spenning i det hele. Kanskje det er min skyld at det ikke blir sånn, det vet jeg ikke. Jeg syns i alle fall det er vanskelig å være dristig eller utfordrende, når jeg får følelsen av at han ikke ønsker å ha sex i det hele tatt. Det er lett å lukke seg inne,når en føler en ikke ha evnen til å tenne den andre. Så føler en seg verre enn verst hvis en har forsøkt å virkelig pirre, men likevel blir avvist. - Vanskelig eller ikke, det gjør muligens vondt verre å ikke tore å prøve. Jeg dras av og til mellom å prøve å være utfordrende og det å ikke legge opp til noe i det hele tatt. - Bare vente på at han skal få lyst. Min siste idè er at jeg skal underholde han litt, la han nyte litt av meg uten at jeg krever noe tilbake overhodet. Bare være litt redskap, være åpen for forslag og håpe på bedre tider. Det må da ta bort presset? Jeg prøver ikke å legge ansvaret på deg. Jeg kjenner deg ikke og vet ikke hva problemene deres kommer av. Kanskje har sexlysten hans gått ned. Dette er ikke uvanlig. Men det kan også være at den samme settingen hver gang blir kjedelig. Det trenger ikke være så kjapt selv om en gjør det i sofaen eller på badegulvet. Prøver du ikke kommer dere neppe noen vei. Men spør gjerne hvorfor han ikke tar iniativ eller er med når du gjør det. Forklar at dette får deg til å føle deg lite attraktiv. En god ide kan være å kle seg sexy, god parfyme, stripp litt, pirr han mye, og så legger du til å sove. Du tar ikke iniativ til sex. Da får han noe å tenke på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-538198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lundella Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg prøver ikke å legge ansvaret på deg. Jeg kjenner deg ikke og vet ikke hva problemene deres kommer av. Kanskje har sexlysten hans gått ned. Dette er ikke uvanlig. Men det kan også være at den samme settingen hver gang blir kjedelig. Det trenger ikke være så kjapt selv om en gjør det i sofaen eller på badegulvet. Prøver du ikke kommer dere neppe noen vei. Men spør gjerne hvorfor han ikke tar iniativ eller er med når du gjør det. Forklar at dette får deg til å føle deg lite attraktiv. En god ide kan være å kle seg sexy, god parfyme, stripp litt, pirr han mye, og så legger du til å sove. Du tar ikke iniativ til sex. Da får han noe å tenke på. Kan jeg få spørre deg om du er mann eller kvinne? Interessant å vite hvem av kjønnene dette rådet kommer fra! Jeg har forklart han hvordan det får meg til å føle meg, og jeg tror det egentlig gjør at han føler seg enda mer presset. - Men jeg prøver:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-538208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kan jeg få spørre deg om du er mann eller kvinne? Interessant å vite hvem av kjønnene dette rådet kommer fra! Jeg har forklart han hvordan det får meg til å føle meg, og jeg tror det egentlig gjør at han føler seg enda mer presset. - Men jeg prøver:-) Jeg er nok mann (27). Dersom du frister han, men ikke tar iniativet til sex lar du han bli opphisset uten noe press. Da er det opp til han å gjøre noe. Da kan han la være eller selv ta iniatviet. Mange menn liker å ta iniativet selv, de føler seg umannliggjort dersom kvinnen tar iniativet hver gang. La han bli kåt nok til å ta iniativet selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-538217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lundella Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg er nok mann (27). Dersom du frister han, men ikke tar iniativet til sex lar du han bli opphisset uten noe press. Da er det opp til han å gjøre noe. Da kan han la være eller selv ta iniatviet. Mange menn liker å ta iniativet selv, de føler seg umannliggjort dersom kvinnen tar iniativet hver gang. La han bli kåt nok til å ta iniativet selv. Jeg skal huske på det når jeg tar helgen i dag;-) - Og jeg må si at jeg syns det er fint å få råd om dette fra nettopp en mann; for det er mannen min jeg prøver å finne ut av, ikke meg selv. Takk og takk! Straks helg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-538245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest domina Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Tror du har truffet på en "lat" mann som tenner på å være passiv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95941-sexfrustrert/#findComment-539089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.