Gjest Daraan Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Tror typen begynner bli hakket små-lei av vasingen min. Ettersom jeg er b-menneske og han ikke så kommer jeg som regel når han er sovna eller skal til å sove ettersom vi stort sett sysler med hver vårt på dagtid og jeg stort sett drar til han sent på kveld for å legge meg. Da han er a-menneske står han tidlig opp,og helst med en gang han våkner,mens jeg helst sover lenge å liker å vri meg lenge etter jeg er våkna. Etter det kommer han bare ned en gang iblant for å vekke meg å sjekke at det er "liv" i meg. Han bor sammen med slekt og så er jeg sjenert så jeg unngår å være andre plasser i huset enn på soverommet der. Og han er da som sagt ikke noe særlig lykkelig for å henge rundt på soverommet eter han er stått opp. Tingen er at selv om jeg er der hver dag og enkli treffer han mye hver dag,så blir det liksom ikke sånn likevel på en måte. Ettersom han enten sover når jeg er der eller ikke er der. Dermed driver jeg å delvis "holder han våken" på kveldene for å få litt våken tid med ham. På morgene knør jeg alvorlig. Og jeg har dårlig samvittighet jah for det! Men hvordan skal jeg gjøre da? Driter jeg i å gjøre det kommer jeg treffer jeg han bare sovende på kvelden å på morgenen er han borte stort sett. Han er mye eldre og "settled"/roligere mens jeg er ung og "aktiv" og krever vel endel daa kanskje vil jeg tro av energi han ikke har,siden han er mye syk også... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95994-mer-enn-nok-tid-med-typen-uten-%C3%A5-ha-tid-med-han/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.