Gjest Svale Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Hei jenta! hvordan går det med deg?! Fortell!!! Er så spent..hvordan hadde de delt seg osv osv.. klem fra 0 Siter
biabia Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Dette lurer jeg også på! Håper virkelig at eggene har delt seg fint... 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Hei dere!! Så koselig at dere følger med :-) Joda, de hadde delt seg i 4 og så veldig bra ut sa de! Så nå ligger de forhåpentligvis og deler seg videre der inne i mørket! Nervepirrende at man ikke vet hvordan de har det før om leeeenge! Er spent på deg også Svale - ingen tegn til noe ennå? Biabia - du er vel nær uttak du?? 0 Siter
biabia Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Hei dere!! Så koselig at dere følger med :-) Joda, de hadde delt seg i 4 og så veldig bra ut sa de! Så nå ligger de forhåpentligvis og deler seg videre der inne i mørket! Nervepirrende at man ikke vet hvordan de har det før om leeeenge! Er spent på deg også Svale - ingen tegn til noe ennå? Biabia - du er vel nær uttak du?? Hei. Bra at de hadde delt seg så fint. Blir spennende dette. Jeg har ikke begynt på sprøytene enda begynner forhåpentligvis onsdag. Er lei av å spraye nå har hodepine for tredje dag på rad. 0 Siter
kevaho Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Hei dere!! Så koselig at dere følger med :-) Joda, de hadde delt seg i 4 og så veldig bra ut sa de! Så nå ligger de forhåpentligvis og deler seg videre der inne i mørket! Nervepirrende at man ikke vet hvordan de har det før om leeeenge! Er spent på deg også Svale - ingen tegn til noe ennå? Biabia - du er vel nær uttak du?? Hei Eljo! Skal du på innsetting på mandag? Jeg skal ha egguttak torsdag eller fredag..........vi ligger jo relativt likt i løype - må følge med på alle her som nå er i lik løype! Hold oss oppdatert! Skal krysse alt! klemmer 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Hei Eljo! Skal du på innsetting på mandag? Jeg skal ha egguttak torsdag eller fredag..........vi ligger jo relativt likt i løype - må følge med på alle her som nå er i lik løype! Hold oss oppdatert! Skal krysse alt! klemmer Nei nå har jeg fått putta dem inn! Heldigvis :-) synd man ikke kan se på dem om de har det bra der de ligger ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.