Gjest jenta 26 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Møtte en gutt for 4 år siden (er nå 27 år). Vi rotet endel sammen, men det ble aldri noe mer pga at jeg var i et forhold........ Jeg har alltid angret på at jeg ikke turde å satse på ham, og har aldri glemt ham. Rett før jul tok han plutselig kontakt med meg, og ville treffe meg. Vi møttes noen ganger, og ved en anledning så kysset vi + litt mer. Jeg spurte hva han mente med å ta kontakt med meg, han svarte at han ville se om hva som hadde vært mellom oss for 4 år siden, og om det kanskje kunne bli noe mer nå. Han er kristen, og har ikke hatt noen forhold på 6 år. Sist han hadde sex med en jente var for 4 år siden. Han har vanskelig for å forelske seg. De siste 6 årene har han vært forelsket i 4 stk, men det har aldri blitt noe. Etter at vi hadde rotet spurte jeg han om hva han ville med meg, og han sa at han hadde vært veldig usikker, men at han ikke trodde det kom til å bli noe mer. Jeg brøt da kontakten med ham (midten av januar) pga at jeg er dødelig forelsket i ham, og ikke vil bli såret..... For 2 uker siden tar jeg kontakt med ham igjen, og vi har møttes 4 ganger. 2 ganger har vi rotet sammen, den siste gangen hadde vi sex, men ikke samleie.Før vi hadde sex spurte jeg ham hva han følte for meg, og han sa han bare følte vennskap. At han likte meg kjempegodt, men ikke var forelsket...... Skal jeg gi ham helt opp, eller er det sjanse for at han vil bli forelsket i meg, han må vel i det minste være betatt? Han har ikke hatt sex med noen på 4 år, så det må vel bety noe når han vil ha sex med meg....... eller trenger det ikke bety mer enn bare sex? Han sier at hvis han blir forelsket så blir han det med en gang..... kan jeg stole på det, eller kan ting utvikle seg også for han? Vi har det kjempekjekt i lag, finner på masse gøy sammen. Han tar kontakt med meg, og vil treffe meg. På meg så virker det som om at han er forelsket i meg på måten han er på når vi er i lag, kan jeg virkelig ta så feil??? Håper på mange svar, og spesielt fra gutter!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sol og varme Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Tolker det sånn av innlegget ditt at han mest sansynlig "bare" er ute etter å ha sex med deg. Høres ikke ut som han er forelsket i deg, nei. Da hadde han forelsket seg med en gang, var det ikke det han fortalte deg? Men setfølgelig kan han bli forelsket i deg etter hvert. Men tror ikke han er det nå. Hilsen en jente 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-538539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 unskyld, men: "den siste gangen hadde vi sex, men ikke samleie" næhei? ikke det? var helt sikker på at det var en og samme ting jeg... jaja, da lærte jeg mo nytt... han er sikkert bare ute etter litt kos og hanky-panky... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-538567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sol og varme Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 unskyld, men: "den siste gangen hadde vi sex, men ikke samleie" næhei? ikke det? var helt sikker på at det var en og samme ting jeg... jaja, da lærte jeg mo nytt... han er sikkert bare ute etter litt kos og hanky-panky... Munn sex... kansje. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-538574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenta26 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 unskyld, men: "den siste gangen hadde vi sex, men ikke samleie" næhei? ikke det? var helt sikker på at det var en og samme ting jeg... jaja, da lærte jeg mo nytt... han er sikkert bare ute etter litt kos og hanky-panky... Vi gjorde vel alt uten å ha "karen" inni meg..... Men temmelig heftig likevel! Han er kristen, ikke vært med en dame på 4 år, ikke den typen som er ute på byn og skjekker damer, ganske rolig og avbalansert.... tror jeg.... Vi har vært mye sammen i den siste uka, leid film, gått tur, spilt bowling. Hvorfor gidd han det da dersom han bare vil ha sex? Jeg vet jeg er en attraktiv dame. Pen, slank og godt likt av folk. Kan jeg gjøre noe for at han skal bli interessert i meg, eller MÅ man bli forelsket med en gang slik som han sier? Han sier at han liker meg veldig godt, og at han forstår godt at jeg er populær..... så hva kan jeg gjøre for å få ham.... tror han er mannen i mitt liv..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-538578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jenta26 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Tolker det sånn av innlegget ditt at han mest sansynlig "bare" er ute etter å ha sex med deg. Høres ikke ut som han er forelsket i deg, nei. Da hadde han forelsket seg med en gang, var det ikke det han fortalte deg? Men setfølgelig kan han bli forelsket i deg etter hvert. Men tror ikke han er det nå. Hilsen en jente Takk for svar. Han er nok ikke forelsket i meg nei. Han sier hvertfall at det ikke er noe mer enn vennskap. Likevel føler jeg at han er interessert.... Kan jeg ta så feil? Han tilbringer jo mye tid med meg..... blir med på ting jeg spør om... Han sier at det ikke blir noe fordi han da hadde vært forelsket med en gang..... MÅ det være slik. Kan man ikke bli forelsket etter hvert? Hvis jeg VET at han aldri blir forelsket i meg, så tror jeg at jeg må bryte all kontakt med ham..... Føler at han er mannen i mitt liv..... har tenkt på ham i 4 år.... han har jo tydeligvis tenkt på meg og siden han tok kontakt... Er så lei meg..... angrer litt på hva som skjedde i forgårs, er spent på om han tar kontakt igjen.... eller om han har fått det han vil..... Noen gode tips til hva jeg kan gjøre for at han skal få opp øynene for meg? Jeg er pen, slank og attraktiv...., har høy utdannelse, trofast, lett å prate med, godt likt av andre.... men det er tydeligvis ikke nok..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-538582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vi gjorde vel alt uten å ha "karen" inni meg..... Men temmelig heftig likevel! Han er kristen, ikke vært med en dame på 4 år, ikke den typen som er ute på byn og skjekker damer, ganske rolig og avbalansert.... tror jeg.... Vi har vært mye sammen i den siste uka, leid film, gått tur, spilt bowling. Hvorfor gidd han det da dersom han bare vil ha sex? Jeg vet jeg er en attraktiv dame. Pen, slank og godt likt av folk. Kan jeg gjøre noe for at han skal bli interessert i meg, eller MÅ man bli forelsket med en gang slik som han sier? Han sier at han liker meg veldig godt, og at han forstår godt at jeg er populær..... så hva kan jeg gjøre for å få ham.... tror han er mannen i mitt liv..... kjærlighet er noe som vokser over tid... tror vel kanskje det eneste du kan gjøre er å være der, være rundt ham, vekke følelsene på sikt... du vet, Rom ble ikke bygd på en dag... lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-538683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 "..så det må vel bety noe når han vil ha sex med meg....... eller trenger det ikke bety mer enn bare sex?" Det trenger ikke bety mer enn sex nei.. Mange kan ha sex uten å være forelsket, jo fortere du skjønner det jo mindre såret vil du bli..:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-538721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Takk for svar. Han er nok ikke forelsket i meg nei. Han sier hvertfall at det ikke er noe mer enn vennskap. Likevel føler jeg at han er interessert.... Kan jeg ta så feil? Han tilbringer jo mye tid med meg..... blir med på ting jeg spør om... Han sier at det ikke blir noe fordi han da hadde vært forelsket med en gang..... MÅ det være slik. Kan man ikke bli forelsket etter hvert? Hvis jeg VET at han aldri blir forelsket i meg, så tror jeg at jeg må bryte all kontakt med ham..... Føler at han er mannen i mitt liv..... har tenkt på ham i 4 år.... han har jo tydeligvis tenkt på meg og siden han tok kontakt... Er så lei meg..... angrer litt på hva som skjedde i forgårs, er spent på om han tar kontakt igjen.... eller om han har fått det han vil..... Noen gode tips til hva jeg kan gjøre for at han skal få opp øynene for meg? Jeg er pen, slank og attraktiv...., har høy utdannelse, trofast, lett å prate med, godt likt av andre.... men det er tydeligvis ikke nok..... Han har jo ærlig fortalt deg hva han føler for deg, slik jeg forstås det av slik du skriver det her. Hvilke andre svar trenger du egentlig? Hvis du ikke kan forholde deg til at han ønsker et vennskap "med litt attåt", fordi han ikke har det med noen andre, så tror jeg du gjør lurest i å bryte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-538765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hilsen en jente Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Takk for svar. Han er nok ikke forelsket i meg nei. Han sier hvertfall at det ikke er noe mer enn vennskap. Likevel føler jeg at han er interessert.... Kan jeg ta så feil? Han tilbringer jo mye tid med meg..... blir med på ting jeg spør om... Han sier at det ikke blir noe fordi han da hadde vært forelsket med en gang..... MÅ det være slik. Kan man ikke bli forelsket etter hvert? Hvis jeg VET at han aldri blir forelsket i meg, så tror jeg at jeg må bryte all kontakt med ham..... Føler at han er mannen i mitt liv..... har tenkt på ham i 4 år.... han har jo tydeligvis tenkt på meg og siden han tok kontakt... Er så lei meg..... angrer litt på hva som skjedde i forgårs, er spent på om han tar kontakt igjen.... eller om han har fått det han vil..... Noen gode tips til hva jeg kan gjøre for at han skal få opp øynene for meg? Jeg er pen, slank og attraktiv...., har høy utdannelse, trofast, lett å prate med, godt likt av andre.... men det er tydeligvis ikke nok..... Det er ikke alltid utseende det kommer an på. Det er kjemien. Enten så er den der eller så er den ikke der, og det kan man merke fra første stund. Men så er det også slik at kjærlighet og forelskelse kan komme med tiden. Tror ikke det er mer du kan gjøre enn å være den du er - hyggelig og grei mot han. Men ikke la han utnytte deg fordi du håper det skal bli noe mer. Sier han at han ikke er forelsket så er han ikke det. Det hjelper ikke hva du føler. Jeg syntes ikke du skal kutte kontakten med han. Det kan jo hende at det blir noe mer etterhvert. Vær litt hard to get så ser du hvor interessert han er i deg. Men dersom dette sliter mye på deg at han ikke er interessert, så bør du kanskje vurdere å bryte kontakten (for en stund eller for alltid). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-539024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QuePasta Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 unskyld, men: "den siste gangen hadde vi sex, men ikke samleie" næhei? ikke det? var helt sikker på at det var en og samme ting jeg... jaja, da lærte jeg mo nytt... han er sikkert bare ute etter litt kos og hanky-panky... Du og George Clinton. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-539731 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sol og varme Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Han har jo ærlig fortalt deg hva han føler for deg, slik jeg forstås det av slik du skriver det her. Hvilke andre svar trenger du egentlig? Hvis du ikke kan forholde deg til at han ønsker et vennskap "med litt attåt", fordi han ikke har det med noen andre, så tror jeg du gjør lurest i å bryte. Det hun lurte på var om vennskapet kunne utvikle seg til forelskelse...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-541749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompa Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 unskyld, men: "den siste gangen hadde vi sex, men ikke samleie" næhei? ikke det? var helt sikker på at det var en og samme ting jeg... jaja, da lærte jeg mo nytt... han er sikkert bare ute etter litt kos og hanky-panky... Sex trenger ikke bety tiss-inni-tiss serru. Oralsex, kosing med hverandres tisser (ronking, fingring, beføling) = sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-543080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lurenavn Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Takk for svar. Han er nok ikke forelsket i meg nei. Han sier hvertfall at det ikke er noe mer enn vennskap. Likevel føler jeg at han er interessert.... Kan jeg ta så feil? Han tilbringer jo mye tid med meg..... blir med på ting jeg spør om... Han sier at det ikke blir noe fordi han da hadde vært forelsket med en gang..... MÅ det være slik. Kan man ikke bli forelsket etter hvert? Hvis jeg VET at han aldri blir forelsket i meg, så tror jeg at jeg må bryte all kontakt med ham..... Føler at han er mannen i mitt liv..... har tenkt på ham i 4 år.... han har jo tydeligvis tenkt på meg og siden han tok kontakt... Er så lei meg..... angrer litt på hva som skjedde i forgårs, er spent på om han tar kontakt igjen.... eller om han har fått det han vil..... Noen gode tips til hva jeg kan gjøre for at han skal få opp øynene for meg? Jeg er pen, slank og attraktiv...., har høy utdannelse, trofast, lett å prate med, godt likt av andre.... men det er tydeligvis ikke nok..... Han her veit ikke hva han vil. Du må gi ham et valg. Enten så må han bli sammen med deg, ellers så får dere bare ha mindre kontakt !! Han virker for feig/lat/treig for å binde seg. Dette kommer han til å fortsette med, så lenge du ikke setter foten ned. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96026-gutter-sex-og-forelskelse/#findComment-545865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.