Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden vi er kommet dit hen da vi skal ta ivf (eller kanskje slipper unna med AIH) så lurte jeg på om dere "erfarne" kan komme med noen anbefalinger / ikke anbefalinger om hvilket sted jeg bør ta det.

Hvilket sted bør jeg velge med hensyn til "treffprosent" og god behandling/veiledning/oppfølging?

Takker masse for alles meninger, da jeg SKAL velge "det beste" stedet først. (-: Koste hva det koste vil, sier jeg.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96058-trenger-anbefalinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tillik1365380445

Hei, Tinarina!

Jeg anbefaler varmt Fertilitetsklinikken Sør i Porsgrunn, som er en offentlig klinikk (del av Sykehuset i Telemark) og ganske nyoppstarta. Det betyr t.o.m at det er kort ventetid!! Men de har topp kompetanse der, så det er ingenting å bekymre seg for... Hørte overlegen der i dag på seminaret til fub, i tillegg til at jeg har hørt masse om dem før. Jeg har selv ikke begynt mitt forsøk ennå, men har fått veldig positivt inntrykk på telefonen og etter dagens seminar. Jeg snakket også lenge med ei som bekreftet alt det positive jeg tidligere hadde hørt om dem, og som i tillegg sa at dette var de mest erafrne folka i hele landet på dette med IVF!

Er superhappy at jeg har valgt dem, og gleder meg til å sette i gang!

Masse lykke til med valget, Tinarina! Og ta gjerne en telefon til dem for å se hvilket inntrykk du får... (Har dessverre ikke nummeret tilgjengelig nå, men det får du sikkert tak i..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96058-trenger-anbefalinger/#findComment-545501
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...