Gå til innhold

ubalanse i skjeden?

Anbefalte innlegg

Gjest rømmeberta

Jeg var hos legen for 3 mnd siden og hadde underlivstest for jeg var redd jeg hadde noe galt med melkesyrebalansen i skjeden. Hun tok en klamydiatest og en annen test og jeg fikk beskjed senere at ingenting var galt. Jeg føler legen min ikke tar meg helt på alvor, at hun tenkte jeg bare var en bekymret tenåring og gjorde ikke så stor insats...Den gang hadde jeg luktende utflod, men det har jeg mindre av nå. Nå er problemet at jeg har økt utflodmengde (som kan skylles påbegynt p-pillebruk), men nå klør jeg på de indre kjønnsleppene og rett innenfor. Jeg hadde sex for en uke siden og ble irritert fordi jeg var tørr på de indre kjønnsleppene, men trodde ikke det skulle klø nå? Viss jeg har ubalanse i skjeden tenkte jeg at jeg skulle prøve med kefir og lignende og se om det slutta og klø. Tenkte det kunne komme av ubalanse i skjeden? Så nå har jeg tatt noe rømme rundt skjeden og litt inni og synes det lindret kløen,men er det farlig å gjøre slik? Jeg har hørt det skal være bra med youghurt i skjeden....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96100-ubalanse-i-skjeden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...