Gjest Glad i unger. Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Hei har noen spørsmål til deg Har nylig blitt mamma til verdens nydeligste jenter for noen uker siden. De er resultat av flere behandlinger (IVF) Det jeg lurer på er om man har lettere for å bli gravid på forsøk senere da "kroppen har lært"seg til å gå gravid? Har også vært en del deprimert i etterkant av fødselen.Vet ikke helt hva det er.Trist for at jeg kanskje ikke får gå gravid mer osv... Ønsket sterkt å føde normalt men måtte ta keisersnitt. Føler meg altså litt snytt hvis du skjønner hva jeg mener.... Er jeg unormal eller er det naturlig å føle det slik.? Her har jeg akkurat fått verdens nydligste jenter for noen uker siden og allerede nå tenker jeg på en ny graviditet. Kan du svare meg så hadde det vært kjempefint. Vennlig hilsen TTT. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96137-ny-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.