Gå til innhold

Ny graviditet.

Anbefalte innlegg

Gjest Glad i unger.

Hei har noen spørsmål til deg

Har nylig blitt mamma til verdens nydeligste jenter for noen uker siden. De er resultat av flere behandlinger

(IVF) Det jeg lurer på er om man har lettere for å bli gravid på forsøk senere da "kroppen har lært"seg til å gå gravid?

Har også vært en del deprimert i etterkant av fødselen.Vet ikke helt hva det er.Trist for at jeg kanskje ikke får gå gravid mer osv... Ønsket sterkt å føde normalt men måtte ta keisersnitt. Føler meg altså litt snytt hvis du skjønner hva jeg mener....

Er jeg unormal eller er det naturlig å føle det slik.?

Her har jeg akkurat fått verdens nydligste jenter for noen uker siden og allerede nå tenker jeg på en ny graviditet.

Kan du svare meg så hadde det vært kjempefint.

Vennlig hilsen TTT.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96137-ny-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...