Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

tenkte at det kunne være ok med en oppdatering ...

Har tatt sprøyte nr 8 i kveld. Var på ul i torsdags og det så g bra ut flere egg på størrels e 7-8. Skal inn igjen på mandag.

Blir trolig uttak torsdag eller fredag.

Da vi tar "distansebehandling" må vi reise til Gøteborg for selve inngrepene, men da kan man jo ta litt shopping samtidig! Kan bli dyrt bare...? dette koster nok i enda.

Dette er jo 2 forsøket og jeg føler meg MYE roligere og det føles virkleig som at det går bra denne gang.

Jeg har fortalt det til de på jobben også - og det føles veldig bra å ikke trenge å lyve om hva jeg(vi) skal gjøre. De skjønte nå hvorfor jeg har vært litt "hunørsyk" noen tilfeller!

God kveld! Skal ta mitt "forhåpentligvis" siste rødvinglass på leeeenge!

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96142-oppdatering-fra-kevaho/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...