Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest har du prøvd

Er ingen smittespreder da jeg er i fast forhold.

Hva synes andre om å ha sex med kondom?

Er det bare jeg som nesten totalt mister føleslsen?

Har du prøvd forskjellige kondomer?

Jeg og min kjære har prøvd flere forskjellige kondomer og har nå funnet fram til en som vi begge føler at gir oss mere følelse. Husker ikke hva kondomen heter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96152-kondom/#findComment-539445
Del på andre sider

hehe, måtte jo skje, nå fikk du de fleste jentene her inne etter deg...

også si sånt på kvinnedagen da, måtte jo skjære seg...

vet du hva, drit i det di spyr av seg, når alt kommer til alt, så har de mange av de samme holdningene selv, de vil bare ikke innrømme det, eller så er det av den typen som når de først skal ha sex, så skal det være som tatt ut av en husmorporrnovelle, de skal helst bruke alle typer preventiver osv...

nei, helt enig, hold deg til faste forhold, eller faste elskerinner, da vet du hva du får. pass også på å sjekke deg regelmessig, og ikke driv med ONS, så skal du se at du slipper kondomen...

men det er som de også bli nevnt her en del kondomer som er så tynne at det nesten ikke kjennes, men kjennes gjør de:-)

lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96152-kondom/#findComment-539656
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...