Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Odyssevs

Jeg er en mann på 40 år som skulle ønske jeg hadde en større penis.

Min er 12 cm i stiv tilstand.

En mail dumpet en dag ned i min innboks med adresse til følgende side:

http://shaggweb.com/

Her loves det større og tykkere penis 100% sikkert uten bivirkninger hvis man bestiller produktet BossRx-piller..

Kan jeg stole på dette eller finnes det andre, tryggere produkter ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96168-f%C3%A5-st%C3%B8rre-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kølle anka

hvis du er i tvil hva du skal gjøre, vil jeg anbefale at du kontakter legen din, eller at du bestiller en time hos urolog (anbefales). På denne måten får du en fagpersons mening på saken. som den mannen jeg er, kan jeg selv si at jeg ville tatt dette opp med profesjonelle folk, istedennfor å prøve seg på noe internett tilbud... jeg tar ingen sjangser når det kommer til den lille kammeraten min sin helse. det er det det meste av manndommen ligger, er det ikke det se sier ?

Den er vel stor nok? Det er altså ikke størrelsen som teller! Jeg var sammen med en med liten, men han var god i senga! Lær deg å bruke den, ikke begynn å tulle med naturen! Det må du ikke! La den være som den er, jeg tror ingen damer vil synes du må endre den. Og hva om det går feil??? Nei, glem dette.

Annonse

Aldri tro på spam. Aldri, aldri, aldri!

Spam sendes ut for å lure en av tusen. Dersom en av tusen slår til på en mail sendt til ti millioner så betyr det ti tusen kunder!

Lar du deg lure så er du med på å opprettholde spam-markedet.

Ingen seriøse bedrifter spam'er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...