Gå til innhold

Hvordan skille klinten fra hveten?

Anbefalte innlegg

Gjest dårlige erfaringer

Vil helst ikke bli såret mer av menn. Derfor trenger jeg noen råd for hvordan jeg kan sile ut de som bare er ute etter en ting og de som virkelig er interessert i meg. Noen menn har lett for å vise fysisk interesse og dette er vel et dårlig tegn hvis det ikke er kombinert med å bli bedre kjent. Noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96201-hvordan-skille-klinten-fra-hveten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hare1365380455

Min erfaring er at gutter som ikke bryr seg gjerne har sex før en kjenner hverandre, mens en som bryr seg tenker på hva DU vil. I min søken på den rette hadde jeg mine one night stands, som jeg angrer sinnsykt på! Jeg ville ha noen som holdt rundt meg og var glad i meg.. men det ble med en natt, som jeg ikke hadde glede av. Kun dårlig samvittighet. Så møtte jeg en som jeg visste var spesiell... Jeg tror du bare VET det når du møter den rette! Det gjorde jeg, og han var anderledes enn de andre tullingene. Snill og omtenksom. Fikk du noe utav dette? Håper det....

Gjest dårlige erfaringer

Min erfaring er at gutter som ikke bryr seg gjerne har sex før en kjenner hverandre, mens en som bryr seg tenker på hva DU vil. I min søken på den rette hadde jeg mine one night stands, som jeg angrer sinnsykt på! Jeg ville ha noen som holdt rundt meg og var glad i meg.. men det ble med en natt, som jeg ikke hadde glede av. Kun dårlig samvittighet. Så møtte jeg en som jeg visste var spesiell... Jeg tror du bare VET det når du møter den rette! Det gjorde jeg, og han var anderledes enn de andre tullingene. Snill og omtenksom. Fikk du noe utav dette? Håper det....

Ja, takk for svar! Jeg har jo gjort mine egne erfaringer, men litt av problemet mitt er at jeg vil ha de som er vanskelige å få. Jeg er liksom mest interessert i de uoppnåelige.

hare1365380455

Ja, takk for svar! Jeg har jo gjort mine egne erfaringer, men litt av problemet mitt er at jeg vil ha de som er vanskelige å få. Jeg er liksom mest interessert i de uoppnåelige.

Vel.. jeg var også alltid interessert i en jeg ikke kunne få... En f.eks. viste seg å ikke være noe bedre enn de andre. Jeg fortalte ham at jeg elsket ham, og han sa det tilbake. Men så var alt bare tull fra hans side. Jeg som trodde han var perfekt.. Men jeg tror du må lære gutten å kjenne, stole på det du selv føler. Er det noe fra hans side som skurrer, så finn ut om du har rett. Jeg ble kjæreste med han som nå er mannen min med en gang, men vi gikk ikke i seng sammen med en gang. Men vi flyttet sammen og forlovet oss etter en måned. Med ham stemte alt. Det vil nok du også merke en gang! Det er viktig at gutten er ærlig, at man kan snakke sammen, og at han er glad i deg og viser det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...