Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Deoline

Har vært sammen med en gutt i et halvt år. I begynnelsen av forholdet tok han og kysset meg masse på brystene da vi hadde sex. Jeg nøt det veldig, for det er noe av det beste jeg vet.

Det triste er at nå har det dabbet helt av:(

Han beføler kroppen min men ikke brystene!

Jeg lurer på hva grunnen er, om han ikke synes de er tiltrekkende eller hva.

Jeg vil ikke spørre han om han kan fortsette, for hvis han ikke liker det, så blir det så dumt å "presse" han til det.

Jeg vet at ikke dere har fasitsvar, men kanskje noen har erfaringer eller tanker..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96232-tar-meg-ikke-p%C3%A5-brystene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kølle anka

du kan altid lede hånden hans opp på brystene dine å vise at du liker det. dama mi er akurratt lik, så det blir mye kos :)

husk å gi respos når han gjør noe du liker det, da har han noe å forholde seg til. det er slik, at det som han gjerne tror gjør deg godt, kan være noe du ikke kjenner i det hele tatt - og det er derfor det er viktig å snakke om sånne ting og å gi litt signaler

lykke til :)

Gjest Deoline

Så sant han ikke er tankeleser, så må du nok fortelle han selv at du liker og savner det. Kommunikasjon er absolutt nødvendig i et seksuelt forhold.

Han vet at jeg elsker det, for det sa jeg klart i fra om da han holdt på med det..

Jeg vet at kommunikasjon er viktig, men jeg vil ikke at han skal ta meg på brystene hvis han ikke liker det selv. Da ville han vel ha gjort det?

Han vet at jeg elsker det, for det sa jeg klart i fra om da han holdt på med det..

Jeg vet at kommunikasjon er viktig, men jeg vil ikke at han skal ta meg på brystene hvis han ikke liker det selv. Da ville han vel ha gjort det?

Vet du at han ikke liker det da? Har du spurt han? Hvis ikke syns jeg du skal spørre han, jeg. Hvis han ikke liker det, og du ikke vil at han skal gjøre det om han ikke liker det, så får du heller leve uten eller gjøre jobben selv :o)

Selvom jeg tviler på at han ikke liker det - spør han!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...