Gå til innhold

Har jeg vært utro ?!

Anbefalte innlegg

Min mening er at dette var utroskap. Det var jo en sak som du absolutt ikke vil at kona di ikke skal vite om.

Og hva om kona di hadde gjort slik med en mann. Hadde du kalt det utroskap da?

Selv om det du gjorde var jævlig mot kona di så vil jeg likevel si at det hadde vært værre om du hadde gått "hele veien" med henne du snakka og klådde på.

Håper du ikke gjør noe slikt flere ganger. Å være i et forhold er ingenting å leke med.

mvh

Fortsetter under...

• Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirea

12

• conan

10

• jacob

10

• gmlMars

6

Mest aktive i denne tråden

Min mening er at dette var utroskap. Det var jo en sak som du absolutt ikke vil at kona di ikke skal vite om.

Og hva om kona di hadde gjort slik med en mann. Hadde du kalt det utroskap da?

Selv om det du gjorde var jævlig mot kona di så vil jeg likevel si at det hadde vært værre om du hadde gått "hele veien" med henne du snakka og klådde på.

Håper du ikke gjør noe slikt flere ganger. Å være i et forhold er ingenting å leke med.

mvh

• 4 år senere...

Annonse

Annonse

Gjest M.Angelica

Ja, i mine øyne har du vært det ..... jeg hadde ikke godtatt at mannen min hadde oppført seg på denne måten.

Snu situasjonen da, hva hadde din kone vært hvis det var hun som ute "på denne måten" ?

Ikke hold pusten mens du venter på svar fra innskriver, innlegget er skrevet for 5 år siden :P

Gjest M.Angelica

:o) jeg så det da jeg leste mer av tråden .... *bluss*

hvordan i alle dager kom den tråden igang igjen da ?

He he..ikke så lett å legge merke til sånt.

Det var rolf75 som svarte på innlegget, så havnet det på 100 nyeste. Var vel det som satte i gang snøballen tror jeg =)

He he..ikke så lett å legge merke til sånt.

Det var rolf75 som svarte på innlegget, så havnet det på 100 nyeste. Var vel det som satte i gang snøballen tror jeg =)

Ja, men vi vet ikke hva som gjorde at rolfern svarte på denne tråden, da! *S*

men artig å se hvilken fornyet interesse det ble for denne tråden! .-)

Gjest M.Angelica

Ja, men vi vet ikke hva som gjorde at rolfern svarte på denne tråden, da! *S*

men artig å se hvilken fornyet interesse det ble for denne tråden! .-)

Nei, virker som om han har søkt litt. For han har jo lagt inn et innlegg selv om sjalusi/utroskap. Ikke sikkert han tenkte på å sjekke dato. =)

Men artig å se ja =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...