Gå til innhold

flørte med jenter på byen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke akkurat don juan

jeg liker å gå på byen, men jeg får ikke kontakt med jenter. jeg har ikke noe problem å snakke med jenter ellers, men på byen skyr de meg.

sakset fra en tipse side om å sjekke jenter på byen: " Se deg rundt i lokalet, se om du får øyekontakt med noen. Hold øyekontakten i tre sekunder, og sjekk om det er interesse. ".

det ser jo enkelt ut. men problem 1: null øyekontakt med noen som helst i løpet av hele kvelden!

så var det det med å bare gå bort til noen. resyme:

snakke om hverdagslige ting: *jenta stikker*

snakke om henne *jenta stikker*

snakke om været *jenta stikker*

snakke om seg selv *jenta stikker*

hva SKAL jeg gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96303-fl%C3%B8rte-med-jenter-p%C3%A5-byen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Viggo venneløs

Kanskje slutte med å prøve så hardt?

Gå ut sammen med venner. Konsentrer deg om å ha det hyggelig, om å snakke og kose deg med de du kjenner. Vær åpen og hyggelig overfor folk du ikke kjenner uten å fremstå som desperat.

Sikkert smart. Hva gjør vi som ikke har noen venner?

Annonse

tigertrollet

Enig med de andre her: ikke prøv så hardt.

De som fanger ens oppmerksomhet er ofte de som IKKE er på sjekkern event allerede har dame nettopp fordi de er mer avslappet og speider ikke primært etter objekter..

Og duh...ikke drikk deg usjarmerende full -det er ikke tiltrekkende.

Ha det gøy med de du går ut sammen med du..og hva med å få kontakt med jenter i andre arenaer enn på uteplasser?

Enig med de andre her: ikke prøv så hardt.

De som fanger ens oppmerksomhet er ofte de som IKKE er på sjekkern event allerede har dame nettopp fordi de er mer avslappet og speider ikke primært etter objekter..

Og duh...ikke drikk deg usjarmerende full -det er ikke tiltrekkende.

Ha det gøy med de du går ut sammen med du..og hva med å få kontakt med jenter i andre arenaer enn på uteplasser?

Enig med Tigern!

Men husk også på at de fleste jenter ikke er på byen for å treffe nye gutter, punktum. De liker å gå som en venninnegjeng - danse, drikke og hva nå en de gjør. Det jeg prøver å si er at diskoteket ikke nødvendigvis er det beste sjekkestedet. Prøv heller å få kontakt med jentene gjennom andre kanaler, for å så invitere henne og venninnene på byen. Da er det på alle måter lettere for både det ene og det andre. :)

mvh

Kanskje slutte med å prøve så hardt?

Gå ut sammen med venner. Konsentrer deg om å ha det hyggelig, om å snakke og kose deg med de du kjenner. Vær åpen og hyggelig overfor folk du ikke kjenner uten å fremstå som desperat.

Mener du at jeg bør slutte å gå rett bort til gutta og spørre om de vil bli med meg hjem??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...