Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg setter mest pris på, tja...

Jo, det å kunne være stille sammen. Du har sikkert opplevd forskjellige ganger at det blir en "pinlig" stillhet. Men min mann og jeg kan faktisk sitte i stillhet, sammen. Ingen som spør:"Hva tenker du på?" eller "Hvorfor er du så stille, er du sur nå?"

Dessuten er det godt å kunne gå inn i et rom, fullt av mennesker, og føle at der er det _en_ som løfter blikket når du kommer inn, og tydelig setter pris på at akkurat du kommer.

Som du sikkert forstår, har vi vært sammen lenge, i 12 år. Vi er gift, og har et godt forhold på de fleste punkter. Jeg er dame, så er det også sagt.

:-) Lykke til!

Annonse

Gjest liIIevagina

Ærlighet. Å kunne stole på partneren er det viktigste.

Det er mange menn som er flinke til å slå om seg med fagre ord, men når det kommer til stykket er de nettopp bare det. Ekte mannfolk står for det de sier og viser med handlinger at de mener alvor.

Fagre ord har null verdi for meg.

At han er huslig, har en viss ordenssans og noenlunde gode manerer betyr mye det også.

Når han legger armene rundt meg og klemmer meg tett inntil seg uten å si noe.

Når jeg har vært på telefonen lenge med en venninne og han savner meg, så han kommer inn i rommet jeg er i og leser en bok.

Når han henter meg noe å drikke uten at jeg har sagt noe.

Når han ser på meg, mens vi er ute sammen med andre, og smiler som om vi har en hemmelighet som ingen andre vet om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...