Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

"Hva setter du pris på i et forhold?Jeg mener de små men fryktelig betydelige tingene?"

En arm å krype inntil når det er skumle filmer på tvn og å ha noen å dra og handle sammen med på lørdager:)

"De som gjør livet verdt å leve?"

De tingene som gjør livet verdt å leve har ingenting med et forhold å gjøre for meg!

Jeg lever ikke gjennom en mann, og lykken mener jeg man bør finne i seg selv og ikke i en partner. DA først har man noe å gi i et forhold:)

Annonse

Jeg svarte deg også på samliv.

Siden vi nå er på forum for seksualitet, setter jeg her fokus på hva jeg setter pris på innen sex.

Det å tørre å gi seg hen til nytelse. Jeg setter pris på at han nyter, og jeg nyter selv.

Det å kunne si; nei, i dag vil jeg ikke ha sex, og bli respektert for det, uten surmuling.

Det at han en og annen gang kan gi meg en orgasme, uten at han på kul-svarte livet må få det.

Ganske sikkert er det mer... men jeg kommer ikke på det for øyeblikket.

midtimellom

Jeg er jente.

Dette er det beste i mitt forhold:

-Når han kysser meg i håret i sengen når vi våkner.

- At han stryker meg nederst på ryggen når vi sitter sidenav hverandre fx. på en kafé

- At han synger inn i øret mitt feil tekst når vi er ute på byn sammen, og vi er fulle.

- holder meg i fingern når vi er i butikken.

- Alltid spennende sex, og digg!

- Når han sender koslige meldinger.

- Også er det vanvittig deilig å gjengjelde alt han gjør med meg!

- Å se hvordan han nyter å se meg kåt, og forsker på meg med blikket sitt...

- Og bestille pizza, spise M og nonstop sammen.

- Sitte i sofaen å lese, mens han fikser og ordner med dataen.

- Kjenne at jeg helt ubegrunnet blir småsjalu, fordi jeg er så glad for å ha det jeg har nå og håper at det skal vare og vare og vare!!

kos kos kos

og meeengder av sex!!!

"Hva setter du pris på i et forhold?Jeg mener de små men fryktelig betydelige tingene?"

En arm å krype inntil når det er skumle filmer på tvn og å ha noen å dra og handle sammen med på lørdager:)

"De som gjør livet verdt å leve?"

De tingene som gjør livet verdt å leve har ingenting med et forhold å gjøre for meg!

Jeg lever ikke gjennom en mann, og lykken mener jeg man bør finne i seg selv og ikke i en partner. DA først har man noe å gi i et forhold:)

tar av meg hatten og bukker ærbødigst...

du ble en enda større helt enn jeg trodde var mulig:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...