Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At du faen mæ ikkje e mye god! *lurer på om klysa e tunghørt*

Bortsett fra det så vet jeg at du ikke mener det.... Men jeg skal selvsagt ikke lage brister i machoimaget ditt altså;-)

*vrenger øynene*

ødelegge machointrykket?

har jeg opparbeidet meg et slikt? tøft...

*nynne hele veien hjem fra jobb*

Annonse

Jeg er gutt, singel, og vurderer nå å svære deg helt seriøst for spørmålet er faktisk godt, komplekst, og egentlig ikke spesielt lett å svare på.

Jeg må tenkte tilbake en stund for å komme på hva jeg setter pris på i et forhold, og typisk meg ville vel blitt å svare "puling". Men det gjør jeg ikke, da man kan pule like godt uten å være i noe forhold.

Jeg tror jeg setter kjærligheten høyest. Det at man har noen å fortelle alt, uansett hva det er, en å bare ligge inntil å kose med og vite at man faktisk har henne fordi hun er fryktelig glad i deg, og det å kjenne at det kribler i magen når man er sammen.

Det er trivsel.

I tillegg er frihet viktig for meg. Da snakker jeg selvsagt frihet innenfor gitte rammer, altså innenfor de rammene som baserer seg på denne gjensidige kjærligheten man føler for hverandre. Tid hver for seg og med andre enn den man er sammen med, er viktig for meg. Jeg takler tross alt ikke å bli "eid" og jeg takler enda mindre å ikke bli stolt på.

Så gjensidig respekt og tillit er viktig.

Ulv I Faarikaal

Jeg er gutt, singel, og vurderer nå å svære deg helt seriøst for spørmålet er faktisk godt, komplekst, og egentlig ikke spesielt lett å svare på.

Jeg må tenkte tilbake en stund for å komme på hva jeg setter pris på i et forhold, og typisk meg ville vel blitt å svare "puling". Men det gjør jeg ikke, da man kan pule like godt uten å være i noe forhold.

Jeg tror jeg setter kjærligheten høyest. Det at man har noen å fortelle alt, uansett hva det er, en å bare ligge inntil å kose med og vite at man faktisk har henne fordi hun er fryktelig glad i deg, og det å kjenne at det kribler i magen når man er sammen.

Det er trivsel.

I tillegg er frihet viktig for meg. Da snakker jeg selvsagt frihet innenfor gitte rammer, altså innenfor de rammene som baserer seg på denne gjensidige kjærligheten man føler for hverandre. Tid hver for seg og med andre enn den man er sammen med, er viktig for meg. Jeg takler tross alt ikke å bli "eid" og jeg takler enda mindre å ikke bli stolt på.

Så gjensidig respekt og tillit er viktig.

Er _du_ så romantisk ?

Det er nesten så vi blir rørt.

Ulv I Faarikaal

Innlegget ble egentlig ganske halvferdig, i og med at jeg ble avbrutt og måtte trykke på "send".

Jeg hadde planer om å framstå som mye mer romantisk enn jeg rakk.

Ikke gjør det, da må vi ta fram tørkerullen. Og så må du betale x antall ruller.

Gjest Daraan

Når han pjusker meg i håret,klemmer meg godt inntil seg når jeg legger meg, når jeg får "glad i deg"-mld,å flette fingrene mine inn i hans, når han borer ansiktet inn i håret eller nakken min for å sove,når han masserer meg, å ligge å halvsove på morgenen å kjenne han klemmer seg inntil meg, opplevelsen av at han bryr seg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...