Gå til innhold

Urinveisinfeksjon atter en gang

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt urinveisinfeksjon i et par uker nå og nå begynner jeg å få vondt i blæra, det sprenger, og oppover i urinlederne. Noen råd?

Jeg skal levere en ny urinprøve i morgen men det tar en uke før jeg får antibiotika og det gjør vondt. Kan ikke spise smertestillende for dette en hel uke.

Har gjort alt det vanlige, drukket mye, spist C-vitaminer og tranebær men det blir bare verre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96318-urinveisinfeksjon-atter-en-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor tar det en hel uke før du får antibiotika?

Fordi bakteriene må resistensbestemmes og det tar en uke på laben på Ullevål. Jeg leverte en prøve for to uker siden og den var positiv men legen ville jeg skulle vente med å starte noen kur til jeg fikk flere symptomer.

Og så glemte de å sende den inn til laben.

thinkerbell

Fordi bakteriene må resistensbestemmes og det tar en uke på laben på Ullevål. Jeg leverte en prøve for to uker siden og den var positiv men legen ville jeg skulle vente med å starte noen kur til jeg fikk flere symptomer.

å stakkars menneske... God bedring!

Annonse

thinkerbell

det kan og hjelpe om du tar en varm dusj. forsøk å still strålen helt nederst mot ryggen..

Stakkars!

Jeg har selv vært mye plaget med urinveisinfeksjoner, og vet hvor slitsomt det er når det kommer igjen og igjen.

Jeg fant ut at jeg ofte fikk det etter samleie, og da er det to ting som hjelper : husk å tisse senest ti minutter etterpå, og vask deg nedentil med asan el.lign.

I tillegg tar jeg Uvasin, et naturlegemiddel som fås uten resept på apotek.Appelsinjuice funker også fordi det gjør urinen surere.

God bedring!

Stakkars!

Jeg har selv vært mye plaget med urinveisinfeksjoner, og vet hvor slitsomt det er når det kommer igjen og igjen.

Jeg fant ut at jeg ofte fikk det etter samleie, og da er det to ting som hjelper : husk å tisse senest ti minutter etterpå, og vask deg nedentil med asan el.lign.

I tillegg tar jeg Uvasin, et naturlegemiddel som fås uten resept på apotek.Appelsinjuice funker også fordi det gjør urinen surere.

God bedring!

Jeg skal prøve uvasin, det andre har ikke hjulpet.

Jeg har forresten fått forbud mot å bruke Asan og Lactasyd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...