Gå til innhold

prevensjon; ladycomp, noen m erfaring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lalala1365380457

Passer sikkert bra for dem som har så mye penger at de ikke vet hva de skal gjøre med dem.

For oss andre gjør et vanlig digitalt termometer og litt sunn fornuft samme nytten.

hehe, ja jeg så på prisen like etter jeg skrev innlegget.. ganske rått.. litt vel mye penger!

Gjest Persona

Jeg bruket persona i tre år, før vi ønsket å få barn og jeg ble gravid på første forsøk.

Så jeg er veldig fornøyd med persona.

Krever litt rutine (at man visse dager ikke glemmer å tisse på testpinnen når man går på do om morgenen), og at begge synes det er greit å bruke kondom de dagene computeren viser rødt.

Tar man en sjanse eller slurver, er det stor risiko for å bli gravid.

http://www.persona.info/no/

hare1365380455

hehe, ja jeg så på prisen like etter jeg skrev innlegget.. ganske rått.. litt vel mye penger!

Men så kan du ha den i MANGE år! Jeg tror jeg skal ha ladycomp om noen år (har fått satt inn spiral nå, og kan dessuten ikke ha ladycomp nå når jeg ammer/ikke så lenge siden jeg fødte).

Men så kan du ha den i MANGE år! Jeg tror jeg skal ha ladycomp om noen år (har fått satt inn spiral nå, og kan dessuten ikke ha ladycomp nå når jeg ammer/ikke så lenge siden jeg fødte).

Et digitalt termometer til under hundrelappen varer i noen år det også. Ladycomp måler kun temperaturen din, det klarer du like godt selv.

Annonse

Så man kan se på temperaturen om man er i "faresonen" eller ikke? Bruker du termometer?

Jepp, det er nettopp det Ladycomp måler. Så må man se sammenhengen over flere måneder, for temperaturen endrer seg først _etter_ eggløsning.

Jeg har aldri tort å bruke det som prevensjon. Dessuten ville det isåfall blitt mye avholdenhet nettopp på de dagene man har mest lyst.

Men det var greit å vite når eggløsningen var da jeg prøvde å bli gravid.

Se f.eks. her, det er en bra side:

http://www.fertilityuk.org

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...