Gå til innhold

Uønsket sæduttømming

Anbefalte innlegg

Petrus1365380486

Jeg opplever til min store fortvilelse at jeg omtrent en gang i måneden våkner etter å ha fått utløsning i løpet av natten. Det er en del sædflekker på sengetøyet. Det er ganske fortvilende, med tanke på at jeg ikke kan kontrollere det. Noen med lignende erfaringer? Noen som vet hvordan man eventuelt kan verne seg mot uønsket utløsning i løpet av natten?

Vil sette pris på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96348-u%C3%B8nsket-s%C3%A6dutt%C3%B8mming/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Petrus1365380486

Det er helt normalt og skal være slik! Ikke noe å bekymre seg for.

Hvis du absolutt må hindre det, så får du ta deg en ronk før du sovner...

Vel, blir innkalt til militæret i løpet av høsten, antar jeg. Hvis det skjer der, så ville det være noe kjedelig :-)

Hjelper runking? Jeg trodde det kanskje var motsatt jeg.

Gjest Sånn er det

Vel, blir innkalt til militæret i løpet av høsten, antar jeg. Hvis det skjer der, så ville det være noe kjedelig :-)

Hjelper runking? Jeg trodde det kanskje var motsatt jeg.

Vel, alt sengetøy i forsvaret blir samlet inn i en jævla stor haug og sendt til vaskeri. Ingen kan skille ditt sengetøy fra andres, om det var det du var redd for.

Ta deg en runk så du minsker trøkket vet du ;0) FØR du sovner. Veit ikke om det hjelper, men er vel verdt et forsøk! Utløsning i søvne er normalt og opptrer hos alle, både kvinner og menn. Men mest hos unge menn som deg selv.

Petrus1365380486

Vel, alt sengetøy i forsvaret blir samlet inn i en jævla stor haug og sendt til vaskeri. Ingen kan skille ditt sengetøy fra andres, om det var det du var redd for.

Ta deg en runk så du minsker trøkket vet du ;0) FØR du sovner. Veit ikke om det hjelper, men er vel verdt et forsøk! Utløsning i søvne er normalt og opptrer hos alle, både kvinner og menn. Men mest hos unge menn som deg selv.

Skiftes sengetøy hver natt i forsvaret? Jeg mener, jeg må jo skifte sengetøy når jeg har gjort mitt i løpet av natten.

Gjest Sånn er det

Skiftes sengetøy hver natt i forsvaret? Jeg mener, jeg må jo skifte sengetøy når jeg har gjort mitt i løpet av natten.

Bevares... med ei sånn pysete innstilling til saker og ting, tror jeg ikke du blir så lenge inne i forsvaret at du trenger å bekymre deg... tro meg, etter tre netter i telt på vidda i 30 minus, med svette, møkkete medsoldater klint oppi deg hvor du går og står...Hvem faen bryr seg om en flekk på lakenet...

Annonse

Petrus1365380486

Bevares... med ei sånn pysete innstilling til saker og ting, tror jeg ikke du blir så lenge inne i forsvaret at du trenger å bekymre deg... tro meg, etter tre netter i telt på vidda i 30 minus, med svette, møkkete medsoldater klint oppi deg hvor du går og står...Hvem faen bryr seg om en flekk på lakenet...

Vel vel. Jeg havner nødvendigvis ikke i Telemarksbataljonen heller da. Det kan hende jeg får en rimelig avslappende stilling med fast sengeplass. Kan ikke ligge en hel natt med vått og klissete sengetøy heller da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...