Gå til innhold

Priser på hormonstimulering

Anbefalte innlegg

Gjest hormoner på villspor?

Hei!

Holder på med utredning av hormonene mine. Skal ta i alt fire blodprøver denne måneden. Legen sa at resultatet er klart ei lita uke etter den siste prøven (dag23). Det betyr vel at jeg evt kan begynne med f.eks. clomivid, steroider eller pergotime (alt ettersom selvfølgelig) i påfølgende syklus allerede? Noen som har kommet i gang med behandling så fort? Noen som har lyktes relativt raskt med å oppnå graviditet? Jeg har selv en mistanke om at kroppen min produserer for mye testosteron, og at embryoet derfor ikke fester seg til livmorveggen skikkelig. Er det lyse utsikter for meg? Vi har tross alt greid å lage et barn fra før...(på egen hånd). Jeg holder på å bli gal av ventinga! Takler ikke å stå i ventekø mer nå. Er det stor forskjell i pris på hormonbehandling privat og offentlig? Noen som vet hva det koster?

mvh undrende

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96410-priser-p%C3%A5-hormonstimulering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...