Gå til innhold

For kort streng?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er en mann på 26 år som tror jeg har for kort streng på penis. Problemet gjør seg gjeldende på følgende måte:

Når jeg drar forhuden tilbake over glans, stopper den like bak hodet, fordi strengen ikke tillater at jeg trekker lenger. Dette medfører at forhuden blir liggende som en krage like bak penishodet. Når jeg skal ha samleie med kondom, blir det vanskelig å trekke kondomet forbi denne "kragen". Det kan også vere ganske smertefullt. Under selve samleiet har jeg derimot ingen smerter. Det blir likevel litt problematisk, fordi kondomet har en tendens til å ville falle av. Jeg klarer heller ikke å nyte munnsex, og dette mistenker jeg også har med den korte strengen å gjøre.

Problemet med kort streng opptår bare ved ereksjon. Legen min undersøkte penisen min i slapp tilstand, og mente det ikke var behov for å gjøre noe. Men undersøkelsen burde selvsagt foregått når penisen min var stiv. Det er likevel vanskelig å få til foran legen sin, synes jeg. Hvordan bør jeg gå fram med dette problemet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96423-for-kort-streng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...