Gå til innhold

Er det grisete å tisse i dusjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tanya1365380060

11

• conan

10

• bompa

6

• trb

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

Tisser ikke i dusjen nei.. Og ja - synes det er grisete! Stå å trå i piss når jeg er nydusja er ikke særlig renslig.. Tror ikke samboern min ville satt stor pris på det heller. Dessuten hender det overnattingsgjester bruker dusjen.. Håper ikke de pisser i dusjen!

Ekelt synes jeg.. men det er min oppfatning da! ; )

Annonse

Det morsomme med dette innlegget er at du finner det så flaut å fortelle at du har tisset i dusjen, at du ikke tør bruke ditt vanlige nick :)

Så til meg. Alle har da tissehistorier. Når jeg var barn tisset jeg da til stadighet i badekaret - å kikke på moromme tisse og brompebobler var stort sett det jeg hadde av underholdning på den tiden ...

Nå er jeg voksen - nå tisser jeg ikke i badekaret lengre. MEN det hender jeg slenger ut en skvett i dusjen - skal innrømme det.

Annonse

*ler* Ja, men det spørs om noen i det heletatt vil ha deg på kroken da? ;)

En storfisk som tisser i dusjen..tjaa..

For cona så har det valget blitt tatt for lenge siden, så da spiller det egentlig ingen rolle hva andre måtte mene. Dersom de er for negative, tisser jeg bare i dusjen deres...

Tanya1365380060

For cona så har det valget blitt tatt for lenge siden, så da spiller det egentlig ingen rolle hva andre måtte mene. Dersom de er for negative, tisser jeg bare i dusjen deres...

Hehe, ja men cona har jo egentlig ikke noe å frykte da. Du sa jo tross alt at du hadde en aldri så liten tissebegrensing overfor de dusjene du vil benytte flere ganger :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...