Gå til innhold

Er det grisete å tisse i dusjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tanya1365380060

11

• conan

10

• bompa

6

• trb

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Tanya1365380060

Jeg er god på bunnen, ja. Dessuten tenker jeg på å ta meg en kone til så de kan dele på husarbeidet. Er ikke det snilt, kanskje? :-)

Jo, det var da svært omtenksomt må jeg si..*sa hun tøørt* ;)

Si det til cona du, så blir det sikkert noe på deg ikveld! ;)

Annonse

Jeg pisser i dusjen. Tilogmed når kjæresten min dusjer sammen meg :D Da pleier han å si "æææsj, ka du gjør?", og så ler han. Men jeg pisser fordet jeg. Ganske ofte faktisk. Noen ganger pisser jeg på ham òg, hihi..

Jeg mener, hva er pointet med å sette seg på do og tisse FØR man hopper i dusjen, når man likevel skal i dusjen rett etterpå? Da hopper jeg like godt rett i dusjen, spesielt om jeg er skikkelig tissatrengt. Sparer både tid og papir :D Orntli ren blir jeg og. Smart!

Jeg liker å tisse i dusjen. Ser ikke hva som er grisete med det i det hele tatt.

:)

Gjest bebba

Det morsomme med dette innlegget er at du finner det så flaut å fortelle at du har tisset i dusjen, at du ikke tør bruke ditt vanlige nick :)

Så til meg. Alle har da tissehistorier. Når jeg var barn tisset jeg da til stadighet i badekaret - å kikke på moromme tisse og brompebobler var stort sett det jeg hadde av underholdning på den tiden ...

Nå er jeg voksen - nå tisser jeg ikke i badekaret lengre. MEN det hender jeg slenger ut en skvett i dusjen - skal innrømme det.

Hvordan vet du at hun har et annet vanlig nick?

Gjest jaaaaaaaaaaa

Ja jeg syns det er grisete.

Jeg har problemhud, i ett program på tv en gang så var et gammelt kjerringråd at en skulle tisse i badekaret å "bade" i sitt eget tiss ...... jeg har VIRKELIG problemhud, men dette kjerringrådet kommer jeg aldri til å prøve :o)

Gjest Aina E

Urin er sterilt inntil det kommer ut, så grisete vil jeg ikke se på det som.

I tillegg leste jeg at Madonna tisser i dusjen for å motvirke fotsopp (urin er syrlig og har en soppdrepende virkning), så da sluttet jeg å ha dårlig samvittghet for at jeg også gjorde det...

Dessuten er det lett vannløselig t.o.m. som tørket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...