Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan, jeg er her fremdeles med min fortunge mage. Er i dag 37+1 uker på vei med to gutter i magen som vi venter på skal komme ut og hilse på oss.

Hadde jammen ikke trodd at jeg skulle gå så lenge, og det hadde ikke legen heller da han beordret meg på sofaen i uke 28. Etter 7 uker på sofaen fikk jeg igjen lov til å reise meg, men fremdeles har det ikke skjedd noe. Fikk akupunktur hos jordmor i dag, og skal inn til ny nålebehandling i morgen hos samme jordmor. Er selvsagt glad og stolt over at jeg har holdt på guttene mine så lenge, men begynner jo å bli litt smålei.

Vel, lykke til alle dere prøvere og rugere der ute. For oss klaffet det på 4. forsøket.

Det lønner seg å aldri gi opp håpet!!!!

Mange klemmer og hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96561-oppdatering-for-de-som-vil-lese/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sats!

Så du er hjemme fremdeles?! Så flink du har vært! Hvorfor akupunktur? Er bare litt nysgjerrig.. :-) Er det for å få gang på ting?

I dag er du på dagen like langt som jeg kom med mine tvillinger. Vi har jo fulgt hverandre og opplevt mye det samme i denne prosessen, så kanskje du blir mor i kveld?!

Er klar for en trilletur når du er hjemme og er kommet til hektene.

Snakkes! Drister meg til et lykke til og satser på at det ikke blir flere sms'er før det skjer - kjenner det på meg.. :-)

Hilsen

Koselig å høre at alt er bra med dere. Og nå er det jammen like før livet blir snudd på hodet. Om kort tid har du to fantastiske små bylter i armene dine - du kommer til å kose deg glugg ihjel *s*. Flott at du har klart å holde på dem så lenge !

Lykke til med fødselen !

Hei

Så fint for deg at du nå er over grensen til å være prematur. Trodde nesten at det var skjedd noe, du har vært så stille i det siste;o)

Håper fødsel snart er i gang, tenker du er ganske så lei. Mail meg når du kommer hjem fra sykehuset da vel!!!!

Klem fra

Annonse

Gjest Svale

Hei hei!

Gledelige nyheter du har å komme med!

husker du ble gravid når jeg ikke var gammel her på forum, og tenkte at oj, en dag er det meg!!!

Ja, og det er det jo nå, så nå avventer vi å se om det er en eller to!!

Blir spennende dager fremover for dere!!

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...