ketta Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Hei, alle sammen! Takk for alle gratulasjonene jeg fikk fra dere! Har jo lyst til at hele verden skal vite dette, men det får vel holde med dere foreløpig! Pluss noen til! Har dessverre ikke fått vært på nett på en ukes tid. Puh! Mens jeg lå inne for overstimuleringen fikk jeg en betent kjertel i mellomkjøttet i underlivet. Denne betennelsen ble bare verre og verre, så den siste uken har gått med til smerter og hyling. Og ingen sykehus, leger eller kirurger kunne gjøre noe før den var helt moden! Har ikke spist, sovet eller klart å gå på en uke. Dette er det verste jeg noen gang har opplevd! Overstimuleringen var bare barnematen i forhold!! Men endelig; igår ble jeg sendt til SiA og der ble jeg sprettet opp! Byllen var på størrelse med en håndball!! Så nå smiler jeg og kan endelig føle glede over at jeg er gravid!! Var en liten stund redd for at smertene ville føre til spontanabort så alt har egentlig bare vært helt pyton! Men solen skinner og smilet mitt skinner, så nå er alt bare helt topp igjen! Fikk beskjed om at folk som hadde opplevd både fødsler og dette, heller tok en fødsel en gang til, så jeg gleder meg nesten til fødselen! He-he! Nå kan bare ting gå en vei! OPPOVER! Fikk 4 dager på jobben før det var sykmelding igjen, men jeg prøver igjen! Til mandag er jeg tilbake i fullt vigør, så alt er bare helt topp! Ha en super dag, alle sammen! Kjempeblid hilsen fra Ketta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96624-n%C3%A5-kan-jeg-glede-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillajo Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Å, fy katta - det hørtes vondt ut ! Den var jo kjempediger !!!! Godt at du er ferdig med det der nå da - så kan du bare kose deg med bebisen i magen og våren og alt annet. Lykke til videre ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96624-n%C3%A5-kan-jeg-glede-meg/#findComment-542386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ketta Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Å, fy katta - det hørtes vondt ut ! Den var jo kjempediger !!!! Godt at du er ferdig med det der nå da - så kan du bare kose deg med bebisen i magen og våren og alt annet. Lykke til videre ! Hei, tillajo. Takk, gjett om jeg gleder meg! Men tiden går fryktelig sakte frem til den 7. april hvor jeg skal på UL. Takk for en flott link du ga meg, forresten. Sitter og titter på bildene sikkert 4-5 ganger i løpet av dagen! Trodde ikke man kunne se så ofte på et og samme bilde, men det gjør jeg! Helt utrolig!! Takk igjen! Terminen min blir den 12. november! PUH! Det er lenge til, det! Ha det bra så lenge... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96624-n%C3%A5-kan-jeg-glede-meg/#findComment-542671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svale Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 hei hei! Puh, ble helt overgitt av å lese innlegget ditt jeg! Du verden hvor mye enkelte personer skal igjennom av smerter da! Men joy! Du har virkelig bevist at et svangerskap kan overleve de største påkjenninger som kan tenkes! Det er jo kjempeflott! Hvor langt på vei er du? Testet positivt i disse dager jeg, og skriver 4+0 i dag!! hehe klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96624-n%C3%A5-kan-jeg-glede-meg/#findComment-542707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ketta Skrevet 13. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2003 hei hei! Puh, ble helt overgitt av å lese innlegget ditt jeg! Du verden hvor mye enkelte personer skal igjennom av smerter da! Men joy! Du har virkelig bevist at et svangerskap kan overleve de største påkjenninger som kan tenkes! Det er jo kjempeflott! Hvor langt på vei er du? Testet positivt i disse dager jeg, og skriver 4+0 i dag!! hehe klem fra Hei igjen. Det er ganske utrolig hva kroppen vår tåler, ja! Selv om det var en stund jeg trodde at nå var det stopp! Var nesten sikker på at alt skulle gå galt, men foreløpig virker jo alt som det skal. Skal på min første UL den 7. april, så det blir jo ganske så spennende! Var faktisk ute og gikk tur med bikkja i dag,(første gang på 3 uker) og plutselig ble jeg helt overveldet av en masse følelser. Alt var jo bare så perfekt!! Nydelig vær, ikke noe smerter (bare litt ubehag, men pytt pytt), barn i magen, glad og lydig hund... I det hele tatt: alt var perfekt! Gikk og smilte på hele turen, jeg! Jeg er nå 5 uker + 4 dager på vei! He-he! Har termin den 12. november! Lang tid å vente, men den som venter på noe godt osv, osv... Skal bli godt å komme tilbake på jobb, for da går jo tiden så mye fortere. Nå om dagen snegler timene seg av sted, og alt jeg tenker på er barn, barn og atter barn! Du har vel en del sånne tanker du også, kan jeg tenke meg! Utrolig hvor mange gode tanker man får... Lykke til videre med voksende mage og kos deg i det nydelige været... (håper det er fint vær der du holder til, da) Uansett: kos deg! Klem fra Ketta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96624-n%C3%A5-kan-jeg-glede-meg/#findComment-543613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.