Gjest Tilla2 Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg er en kvinne i begynnelsen av 30-årene; for en måneds tid siden traff jeg en flott mann. Mye stemte; vi snakker så bra sammen, har mange av de samme holdningene, interessene og ønskene. Jeg følte meg nyforelsket Vi har vært sammen nesten hver dag etter det (om enn bare om natten); og nå begynner jeg å lure på om forelskelsen er i ferd med å gli litt over. Jeg tenker på han, gleder meg til å se han, setter utrolig pris på han, tenner på han ... Men jeg svever ikke på en rosa sky; det kjennes trygt og godt og deilig - men ikke berusende! Han er arbeidsledig (jobbet i IT-bransjen) og ikke norsk og har derfor mye tid å bruke på meg. Jeg er en aktiv person med flere jern i ilden - og trenger tid til dette og meg selv også. Det har begynt å irritere meg at han ikke gjør mer for å finne ny jobb og nye nettverk (han kom til Norge pga en jente og nettverkene har vært knyttet mot henne og jobb - de er borte nå ...) Det virker ikke som det plager han at jeg stadig har planer - uten han... Dessverre er dette et mønster for meg; jeg treffer en, forelsker meg og backer ut - hver gang. Når jeg ser tilbake har jeg ofte droppet de "gode" - de som har vært vanskeligere å få har jeg knyttet meg tett til. Begynner å se feil etter kun kort tid! Trodde dette var annerledes - har aldri snakket så bra med en mann tidligere - han er egentlig fantastisk! frk Håpløs - er det det jeg er? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96641-forelsket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Prøv å bruk litt tid hver for dere også - man har ikke godt av å gå oppå hverandre hele tiden. Det med jobben og nettverk - manglende sådan , kan du jo godt snakke med han om. Si det på en ok måte. Backer du ut ved det minste tegn på motgang er du jo ganske feig - du må gi det litt tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96641-forelsket/#findComment-542494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.