Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk forholdsvis greit....

De reagerte på at eggene mine ikke hadde blitt stimulert mere av de siste tre dosene jeg fikk etter ul....Så det var få egg som kom ut...

5 egg totalt fra middels til småe folikker....Etter forklaringen der oppe,så er det vist bedre eggkvalitet jo større folikkene er...Så det blir utrolig spennende i morra!

Legen som tok uthentingen syntes jeg var ganske brutal,i forhold til Hausken(overlegen) selv i Haugesund...

Så jeg er ganske øm og fikk utrolig vondt ETTER inngrepet denne gangen.Men med go smertestillans og masse søvn i dag,så går det kjæmpe greit...

Men siden de var nervøs der oppe for utfallet i morgen,så ble vi og det!

Fy faen dette er tøft!!!!

(unskyld banninga)

Klæmma fra en litt letta men fortvilla Finnmarkværing!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96682-raija/#findComment-542878
Del på andre sider

De reagerte på at eggene mine ikke hadde blitt stimulert mere av de siste tre dosene jeg fikk etter ul....Så det var få egg som kom ut...

5 egg totalt fra middels til småe folikker....Etter forklaringen der oppe,så er det vist bedre eggkvalitet jo større folikkene er...Så det blir utrolig spennende i morra!

Legen som tok uthentingen syntes jeg var ganske brutal,i forhold til Hausken(overlegen) selv i Haugesund...

Så jeg er ganske øm og fikk utrolig vondt ETTER inngrepet denne gangen.Men med go smertestillans og masse søvn i dag,så går det kjæmpe greit...

(unskyld banninga)

Krysser alt for at det skal gå bra i morgen med deg og eggene......skal ikke mer enn et gullegg til for at det skal lykkes!

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96682-raija/#findComment-542891
Del på andre sider

(unskyld banninga)

Hei Raija!

Håper det går bra med deg, og at du om en dag eller to får et par gullegg med deg hjem igjen - som blir værende hos deg leeeeeenge!!

Var det en kvinnelig lege du hadde på uttaket?

Jeg har også hatt både henne og Hausken, og må si at jeg føler meg tryggest hos ham.

Kommer nok til å be peeent neste gang om å få ham!

Sykepleierne der oppe er iallfall kjempesøte - regner med du fikk god pleie av dem etter uttaket!

Lykke til videre!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96682-raija/#findComment-543148
Del på andre sider

Annonse

Hei Raija!

Håper det går bra med deg, og at du om en dag eller to får et par gullegg med deg hjem igjen - som blir værende hos deg leeeeeenge!!

Var det en kvinnelig lege du hadde på uttaket?

Jeg har også hatt både henne og Hausken, og må si at jeg føler meg tryggest hos ham.

Kommer nok til å be peeent neste gang om å få ham!

Sykepleierne der oppe er iallfall kjempesøte - regner med du fikk god pleie av dem etter uttaket!

Lykke til videre!

Klem fra

Heisann!

Neida...det var ikke ho Britt som hadde utakene mine...Det var han andre mannlige..Det var vist ikke bare æ som reagerte på han,for mannen min syntes heller ikke at han var flink....Hadde han på innsetting forige gang og det gikk greit!Men no mente mannen min at han stakket noe jævlig der nede med nålen og det kom mye gugge mugge ut denne gangen.Æ vil og spørre om å få Hausken på utakk vist det blir noe neste gang på mæ....(håper ikke det da!)

Vel vel...Ferdig e æ med det!

Deilig bare det!

Klæmm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96682-raija/#findComment-543184
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...