Gjest -haj- Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg er en gutt på 20 år som 'ofte' har problemer med potensen. Dvs, den kan være erigert i laaang tid, men når det kommer til selve punktet hvor jeg og kjæresten tar av oss klærne og den skal inn, så har den en tendens til å 'slokne'... Første gang trodde jeg det skyldtes nervøsitet. Andre gang (med ny jente) trodde jeg det skyldtes for høy promille - nedsatt nervesystem. Tredje gang skyldte jeg på trøtthet osv osv. Så ble jeg i høst sammen en jente, og igjen skjedde det, og jeg var verken full eller trøtt. Etter å ha vært sammen henne en stund var det ingen problemer, så de første gangene kan jo kanskje forklares med prestasjonsangst...? Men nå som jeg har vært sammen henne i flere mnd skjer det fortsatt en gang iblant. Hun gjør meg veldig opphisset, og som sagt - helt inntil selve akten skal skje er penis meget erigert. Jeg vet at et sexliv bør være variert og opphissende for begge hvis det skal fungere optimalt, men en gutt i min alder bør ikke ha den slags problemer.. det må da være høyst unormalt...? Jeg har også merket at noen ganger når jeg er inne i henne må jeg fokusere på opphissende tanker for å holde den erigert - men oftest holder det å se at hun også liker det. Jeg må ha en løsning på problemet, for det er som du/dere sikkert forstår det mest pinlige som kunne hendt meg. Skulle det lekke ut vil min sosiale 'karriere' falle i grus. Så please, hjelp meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96710-potensproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
John36 Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg tror at problemet først og fremst skyldes at du tenker så mye på det. Potensproblemer er nemlig først og fremst psykisk, og i hvert fall i din alder. Hvis du tenker at "nå må jeg ikke bli slapp" så er det nettopp det du blir! Du må prøve å slappe av og nyte det som skjer. Viktig er det også å ha god kommunikasjon med jenta di om dette. Hvis du tenker at du må prestere så får du problemer. Prøv å ha det fint sammen, og prøv å slappe av! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96710-potensproblemer/#findComment-543300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Mest sannsynlig er at det er psykiske årsaker til at du mister viriliteten. Dersom du klarer å slappe mer av kan det hjelpe. Det er ingen katastrofe om penis ikke står giv akt hele tiden. Jenter har heller ikke lyst hele tiden, men det vises ikke. Det kan kanskje være en trøst at de aller fleste menn i hvert fall tidvis har små nedturer. Dessuten - det går an å bruke den tiden den er nede for telling på kreative måter, for eksempel at du legger inn en pause og slikker henne, eller gjør andre ting som hun setter pris på. Det kan til og med hende hun vil sette enda større pris på deg som elsker om du gjør det, enn om du hver gang legger opp til elskovsmaraton. Sex er ikke bare samleie, hvor det er om å gjøre å nå i mål med flagget til topps – hver gang. Det tror jeg de fleste kvinner er enige med meg i. Da kan det også hende penis reiser seg i sin fulle prakt i pausen. Fortsett dessuten med å nyte det visuelle ved å se og høre at din kvinne har det godt. Hjelp til med å kjøre uansett fantasier som gjør deg opphisset igjen. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96710-potensproblemer/#findComment-544484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nick30 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg kjenner meg litt igjen i beskrivelsen til "haj". Jeg kan oppleve problemer med ereksjonen under selve akten og jeg sliter med å få den til å vedvare. Den er ikke 100%, men 50-70%... I tillegg er vel mitt hovedproblem at jeg aldri klarer å oppnå orgasme/ ejakulere under samleie. Dette har ALDRI hendt, og det fortviler meg. Er det noen som har noen tips? Kan du Gro, svare meg på dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96710-potensproblemer/#findComment-556072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.