Gjest solungen* Skrevet 12. mars 2003 Skrevet 12. mars 2003 Hei. Jeg lurer på en ting jeg. Mannen min og jeg har bestemt oss om å få et barn til. Vi har ei datter på 12 mnd og 2 uker. Jeg har horomon spiral som prevansjon nå, men skal til fastlegen min 25.mars for å ta den ut. Det jeg lurte på da var om mensen blir uregelmessig etter jeg har tatt ut spiralen? Jeg har sånn ca. regelmessig mens nå. Og når pleier eggløsning vanligvis å være? Takk på forhånd 0 Siter
calendula Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Hormonpåvirkningen er så lite at den ute av kroppen så å si med en gang spiralen er fjernet. Du kan forvente en blødning kort tid etter spiralen er fjernet, så er den vanlig syklusen i gang igjen. Jeg ble gravid i første syklus etter å ha fjernet spiralen, (men eggeløsning var et par dager senere enn det jeg hadde regnet med) 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Vet ikke, men jeg fjernet hormonspiralen sist fredag og på søndag fikk jeg tidenes mens... *Sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.