Gå til innhold

Jomfruhinna tatt etter 4. gang samleie?

Anbefalte innlegg

Hjelp meg! Forige helg lå jeg med en gutt, og dette var fjerde gang jeg har hatt sex med noen. Det gikk helt greit, men etterpå merka vi at det var blod overalt i senga. Jeg trodde først jeg hadde fått mensen, men det kan det ikke ha vært, for det var bare der og da liksom, ikke noe de senere dagene. I ettertid har jeg tenkt på at kanskje det kan ha vært jomfruhinna som ble tatt så sent. Er dette mulig? Er det vanlig å blø så masse når hinna blir tatt? Håper noen kan svare meg. Hilsen jente 18

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96719-jomfruhinna-tatt-etter-4-gang-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Kan jeg aldri tenke meg. Da har de tre andre hatt usansynlig liten tissefant, eller så har de ikke vært oppi der.

Mest sansynlig mens, for hardhendt sex, hormongreie, eller han røyk strengen.

Nyco:

Mens var det ikke, helt sikkert. Hardhendt sex, sansynligvis ikke. Hva slags hormongreie mener du? Og hva menes med å ryke strengen?

*uerfaren*

Nyco:

Mens var det ikke, helt sikkert. Hardhendt sex, sansynligvis ikke. Hva slags hormongreie mener du? Og hva menes med å ryke strengen?

*uerfaren*

Hormongreie. Kroppen gjør sine egne greier noen ganger. Har opplevd det samme, fordi av en eller annen grunn var livmorhalsen øm og tålte ingenting.

Strengen, den lille hudgreia som sitter fast på hodet, som holder skinnet på plass vettu? Men hvis den røyk hadde vel fyren vræla... Så det var sikkert deg.

Hvis det ikke skjer igjen så drit i det. Ikke farlig. Blir det en vane (hver gang du har sex) så gå til legen.

Det var nok hinna di som røyk, ja. Den behøver ikke å ryke første gang man har samleie serru, for den kan være ganske så elastisk. Men det varierer veldig da. Det kommer an på mye rart, som f.eks. hvor langt inn hinna er, eller hvor tykk/elastisk den er, eller hvor stor pikk fyr'n har, eller hvor hard sex man har. Hos noen ryker den første gangen man putter en finger oppi der (evt. en tampong), mens hos andre må man presse skikkelig hardt for at den skal ryke (hørt uttrykket betongvegg før?). Mange merker det ikke i det hele tatt når hinna ryker, mens andre begynner å blø og får vondt.

Så ja, det var nok jomfruhinna di som røyk :) You're a woman! Wohah! Hehe

Gjest sol og varme

Hormongreie. Kroppen gjør sine egne greier noen ganger. Har opplevd det samme, fordi av en eller annen grunn var livmorhalsen øm og tålte ingenting.

Strengen, den lille hudgreia som sitter fast på hodet, som holder skinnet på plass vettu? Men hvis den røyk hadde vel fyren vræla... Så det var sikkert deg.

Hvis det ikke skjer igjen så drit i det. Ikke farlig. Blir det en vane (hver gang du har sex) så gå til legen.

Hadde han slitt av eller skada strengen hadde han nok vræla ja, eller besvimt..

MÅ bare skrive dette:

Hadde sex med en som NESTEN slet av hele strengen, fy f....

Blod spruten sto! Tissefanten sto ikke så lenge, etterpå..

Opp med alt av vindu å kald klut på panna... Mens han momla : ring sykebil..

Gjorde ikke det. Paracet hjalp på smertene. Tragikomisk!!

*ler*

Etter en uke var strengen grodd på igjen - av seg selv! :)

Annonse

Det var nok hinna di som røyk, ja. Den behøver ikke å ryke første gang man har samleie serru, for den kan være ganske så elastisk. Men det varierer veldig da. Det kommer an på mye rart, som f.eks. hvor langt inn hinna er, eller hvor tykk/elastisk den er, eller hvor stor pikk fyr'n har, eller hvor hard sex man har. Hos noen ryker den første gangen man putter en finger oppi der (evt. en tampong), mens hos andre må man presse skikkelig hardt for at den skal ryke (hørt uttrykket betongvegg før?). Mange merker det ikke i det hele tatt når hinna ryker, mens andre begynner å blø og får vondt.

Så ja, det var nok jomfruhinna di som røyk :) You're a woman! Wohah! Hehe

Tusen takk for svara... :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...