Gå til innhold

Kan man slipe bort arr etter munnsår (herpes)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dame52

Svarer ikke akkurat på det du spør om, men du vet vel det har kommet fine salver så du slipper frambrudd? Dermed ingen flere arr vet du. Salven heter Vectavir og er veldig bra, reseptbelagt. Smøres på med en gang du merker antydning. Følg anvisningen

Gjest Jente 36 år

Svarer ikke akkurat på det du spør om, men du vet vel det har kommet fine salver så du slipper frambrudd? Dermed ingen flere arr vet du. Salven heter Vectavir og er veldig bra, reseptbelagt. Smøres på med en gang du merker antydning. Følg anvisningen

Takk for svar. Det skal jeg jammen få tak i.

Skulle gjerne gjort noe med problemene jeg allerede har også.

Gjest Dame52

Hei, det er meg igjen.....Tilføyer noe. Jeg skrev at du skal begynne med salven med en gang du merker antydning, mener med en gang du merker sviing, brenning som vi pleier å merke en dag eller to før blemmene kommer. Verdt å prøve den salven.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...