Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har bodd i et hus som var(er!!) fullt av muggsopp. Jeg bodde der fra mai 2002 til januar 2003. Mens jeg bodde i huset ble jeg utrolig trøtt og slapp, jeg greide ikke holde meg våken på skolen, selv om jeg ville. Jeg satt rett opp og ned og sovnet! Det har virkelig gått ut over fraværet.

Dessuten har jeg fått utslett, jeg er tørr på flere steder på kroppen, og det klør. Har allergi fra før. Jeg lurer på om muggsoppen kan ha forårsaket trøttheten og utslettene? Hvis det har sammenheng hva kan jeg gjøre?

Trøttheten har delvis gitt seg, utslettene har jeg ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96818-muggsopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest selje

Om det er riktig at du har vanlig, allergisk utslett, f.eks. forårsaket av muggsopp: kjøp eksemkrem (hydrocortison, 1%), smør det tynt på de tørre, kløete flekkene morgen og kveld, og bruk en fuktighetskrem i tillegg over hele kroppen. Spenol funker bra for meg, men det fins dyerere ting på apoteket også, Avena bl.a. Det tar litt tid å bli kvitt slikt når man først har fått, det, men det går over, om det ikke er annet du er allergisk mot.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96818-muggsopp/#findComment-547994
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...