Gå til innhold

Er de som har ons mer følelseskalde enn andre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, personen som skrev dette innlegget skrev da vel heller ikke "folk som har ons er følelseskalde"! Innlegget var jo ment som et spørsmål.

Virker som noen av dere skammer dere selv, siden dere reagerte så fælt.

Å trekke slutninger er ikke din sterke side, ser jeg.

Annonse

Gjest fast forhold

For et idiotisk spørsmål. Håper nesten at du må leve single de neste 20 årene og klare deg uten sex.

Det er ikke noe galt i å være singel og det er heller ikke noe galt i å leve i sølibat . Er du idiotisk eller?

petter smart

*flirer*

Nei, men jeg har vært på kamp opptil flere ganger.

Og så liker jeg bilsport. Teller det? :-)

Det er slik det ofte går når en har for mange dildoer - kroppen din tror til slutt at du er en mann. Først kommer personligheten, etterhvert kroppen.

Spørsmål til damene. Får dere noe ut av ONS? Jeg prøvde det en gang. Tenkte jeg skulle være kynisk nok til å ikke la følelsene rive med, men akk nei. Følte meg grusom etterpå. Det er vel som tigertrollet sier at noen damer ikke greier å skille mellom sex og kjærlighet.

Det er ikke noe for meg, i alle fall. Aldri gjort det, og kommer nok heller aldri til å hive meg ut i det. Så desperat er jeg ikke :o)

Linn211365380426

Det er ikke noe for meg, i alle fall. Aldri gjort det, og kommer nok heller aldri til å hive meg ut i det. Så desperat er jeg ikke :o)

Hvorfor i all verden tror du det? Man er da ikke mere følelseskalde dersom man er litt lekne og vil ha seg litt uskyldig moro?

Av erfaring blir man rikere vetdu;)

Annonse

Hvorfor i all verden tror du det? Man er da ikke mere følelseskalde dersom man er litt lekne og vil ha seg litt uskyldig moro?

Av erfaring blir man rikere vetdu;)

Jeg dømmer heller ikke andre, det er bra om andre kan ha glede av det. Det er for min egen del at det blir helt feil.

Regner med det ikke var mitt innlegg du ville svare på uansett, men at det er rettet til hovedinnlegget.

Gjest papirtiger

Hehe, har en venninne som var akkurat som deg. "jeg kunne aaaaaldri hatt sex med noen jeg ikke elsket" sa hun, hun var 20 år og i sitt første seriøse forhold.

Nå et år senere, er forholdet historie og hun har hatt 3 ons. "hva var jeg jeg tenkte med" sier hun nå. Heldigvis synes jeg, hun var nokså kjedelig som prippen halvgift møy.

petter smart

Oi.... hvordan vet du det i grunn da, petter? ;-)

Har sikkert lest det en plass, men glemt hvor:-)

Men det er jo slik i dag, kvinner blir mer maskuline, menn mer feminine. Jeg skylder på utsrakt bruk av dildoer og likestilling. Dette er jo et godt kjent fenomen.

tigertrollet

Har sikkert lest det en plass, men glemt hvor:-)

Men det er jo slik i dag, kvinner blir mer maskuline, menn mer feminine. Jeg skylder på utsrakt bruk av dildoer og likestilling. Dette er jo et godt kjent fenomen.

Er utstrakt bruk av dildoer maskulint??? Så du mener at når man begynner å stå og tisse eller kommer over 10 dildoer i eierskap så er det fare på ferde? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...