Gå til innhold

Har begynt å få små viker

Anbefalte innlegg

Gjest mann-alder-25

Hei.. Jeg har merket at jeg har begynt å få noen små viker og tror jeg begynner å miste håret. Jeg begynner nesten å få panikk nå, for jeg har barbert meg på hodet før og jeg ser gal og skummel ut og mye eldre. Jeg vil ikke se slik ut og jeg vil beholde håret mitt og mitt ungdommelige og guttaktige utseende, som henger i ett hårstrå, bokstavelig talt. Men finnes det noen måte å få tilbake håret på når man har mistet det, hvor mye koster det og er man nødt til å ty til operasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96830-har-begynt-%C3%A5-f%C3%A5-sm%C3%A5-viker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mnbvc

hei...

Jeg har samme problemet, og spurte en hudlege en gang. Han sa det finnes noe som heter propecia ellerno. Dette virker inn på hormonene som gjør at man mister hår, og hos 80% vil hårtapet stoppe, og noe vil vokse ut igjen. Du trenger en resept fra lege, og det koster desverre 500kr for 4 ukers forbruk, og man må bruke det resten av livet.

Ser at man kan bestille fra masse steder på internett, men det er nok lurt å få det via lege. Mulig det er billigere i Sverige.(kan visst levere norsk resept der)

Jeg valgte å la naturen gå sin gang, men kommer vel kanskje til å vurdere det når vikene blir for høye.

Lykke til uansett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...