Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, så koselig å bli etterlyst! Nå ble jeg rørt her jeg sitter... snufs! (-:

Joda, jeg har det helt greit jeg... Ikke lykkes enda, dessverre. )-: Men skal igjen begynne med soneterapi til uken i håp om at det skal funke denne omgangen.

Vi skal tilbake på sykehuset i april/mai for å bli sendt videre til IVF eller AIH, men har en Pergokur liggende som skal benyttes i april-syklusen. Det hadde vært innmari deilig å hatt så flaks at vi "slapp" hele prøverør-runden. (-:

Ellers så er jeg innom her og titter nesten hver dag, og følger med på dere... Har jo blitt avhengi av dere. (-: Også er jeg en del på SnartGravid sine sider. Mer "action" der, men må nok innrømme at jeg er en ekte DOL`er blitt, ja. (-:

Så spennende du har det for tiden da. (-: Leste om uttaket ditt i morgen. Og JA, - jeg skal iallefall krysse alt jeg har for at det skal klaffe for dere! Husk på å hold meg oppdatert på hvor mange de fikk ut osv... Og kjør forsiktig!

Takk igjen, for at du tenker på meg. Det er godt å føle seg "etterlyst"...hihi..

Mange varme klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...