Gjest baby syk ja! Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Er det noen som vet hvor lenge man må "vente" for å gå i gang med søsken forsøk? Nå har jeg tvillinger på 6mnd og har ikke tenkt å sette i gang med en gang altså men ønsker veldig flere barn etterhvert (og ikke om så alt for lenge) Guttene mine ble "laget" i januar 2002 rett etter innføring av egenbetaling men vi slapp å betale da RH sa at de som allerede hadde begynt beh. skulle slippe å avbryte pga sen info (og manglende info) fra politikeres side. Det jeg da lurer på er om vi "får lov" til å ta tre nye forsøk for 18.000 kr på RH når vi måtte ønske det? 0 Siter
ylvi Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Tror at dere må på privat klinikk nå. Er ikke 100% sikker. Men tror at når man har fått to unger, så faller man utenom det offentlige;o( Ring til sykehuset for å sjekke! Rett meg noen hvis jeg tar feil! 0 Siter
Kitina Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Tror at dere må på privat klinikk nå. Er ikke 100% sikker. Men tror at når man har fått to unger, så faller man utenom det offentlige;o( Ring til sykehuset for å sjekke! Rett meg noen hvis jeg tar feil! Vi fikk tvillinger i 2000 etter tre IVF behandlinger ved RH. Etter at egentbetalingen kom inn i bildet ringte jeg RH for å sjekke om vi kunne få søskenforsøk der og svaret var ja. Det var bare å sette i gang.Lykke til. 0 Siter
tillajo Skrevet 14. mars 2003 Skrevet 14. mars 2003 Etter at egenbetaling ble innført, åpnet sykehusene for søskenforsøk på lik linje med andre forsøk. Du får inntil 3 forsøk for 18.000 kr. Lykke til ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.