Gå til innhold

innovervendt brystvorte

Anbefalte innlegg

Gjest toppløshater..

Jeg er en jente i midten av tjueårene som har en innovervendt brystvorte. Jeg trodde det ikke var så mye å gjøre med dette, inntil jeg for litt siden leste i et utenlandsk blad at man kunne få kjøp noe som tvinget brystvorten utover. Dette "noe" skulle man gå med i en tre måneders tid og så ville brystvorten bli "normal".

Hva er dette? Eller hva kan du anbefale for å rette på en innovervendt brystvorte? Fortell gjerne også noe om det gjør vondt og hvor mye det eventuelt koster og hvor man skal gå.

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96964-innovervendt-brystvorte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Mine brystvorter ble "normale" etter at jeg hadde ammet mitt første barn,men det var vel ikke akkurat det svaret du ønsket.Mitt råd er å massere/dra forsiktig i brystvortene flere ganger om dagen,det burde jo ha samme effekten som et barn som suger.

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Sannsynligvis kan du oppnå mye ved å prøve å trekke i brystvorten. Du bør gjøre det daglig, hels en halvtime hver dag. Kun noen få må operere å løsne noen stramme bånd, men dette er først aktuelt dersom amming skulle bli et problem. Den behandlingen du nevner er sannsynligvis en slags sugekopp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...