ascom Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Hallo jeg er en mann på 26 år Jeg begynte veldig tidlig med en form for onanering der jeg lå på maven og presset penis mot et hardt underlag f.esk et gulv. dette skjedde enda mens jeg ikke forstod hva jeg egentlig gjorde. jeg traff trolig noen nerver i penis som gjorde at jeg fikk en form for orgasme, men ingenting kom ut, dette skjedde mens penis ikke var eregert, utløsningen/orgasmen kom trolig i det penis eregerte. etterhvert som jeg ble eldre lærte jeg hvordan jeg skulle gjøre det for å få orgasmen, og jeg begynte å gjøre dette hyppigere. da jeg kom i puberteten begynte jeg å få sædutømminger når jeg onanerte på denne måten. og jeg har ofte problemer med ufrivillig sæduttømming om nettene, og jeg behøver ikke nødvendigvis å ha en opphissende drøm for å få uttømming, i de tilfellene er det ofte slik at jeg kjenner minimalt av selve tømningen. Jeg merker også at når jeg onanerer nå , får jeg som regel sæduttømming ganske raskt. Og jeg føler meg rimelig ute av stand til å kontrollere den Jeg har en veldig mild grad av CP Jeg lurer på om det kan være noe feil med meg, og om det kan komme av det jeg har skrevet ovenfor. Hva kan jeg eventuelt gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9698-tidlig-onanering-og-fortidlig-s%C3%A6dutt%C3%B8mming/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ascom Skrevet 15. november 2000 Forfatter Del Skrevet 15. november 2000 Hallo jeg er en mann på 26 år Jeg begynte veldig tidlig med en form for onanering der jeg lå på maven og presset penis mot et hardt underlag f.esk et gulv. dette skjedde enda mens jeg ikke forstod hva jeg egentlig gjorde. jeg traff trolig noen nerver i penis som gjorde at jeg fikk en form for orgasme, men ingenting kom ut, dette skjedde mens penis ikke var eregert, utløsningen/orgasmen kom trolig i det penis eregerte. etterhvert som jeg ble eldre lærte jeg hvordan jeg skulle gjøre det for å få orgasmen, og jeg begynte å gjøre dette hyppigere. da jeg kom i puberteten begynte jeg å få sædutømminger når jeg onanerte på denne måten. og jeg har ofte problemer med ufrivillig sæduttømming om nettene, og jeg behøver ikke nødvendigvis å ha en opphissende drøm for å få uttømming, i de tilfellene er det ofte slik at jeg kjenner minimalt av selve tømningen. Jeg merker også at når jeg onanerer nå , får jeg som regel sæduttømming ganske raskt. Og jeg føler meg rimelig ute av stand til å kontrollere den Jeg har en veldig mild grad av CP Jeg lurer på om det kan være noe feil med meg, og om det kan komme av det jeg har skrevet ovenfor. Hva kan jeg eventuelt gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9698-tidlig-onanering-og-fortidlig-s%C3%A6dutt%C3%B8mming/#findComment-51556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Kan overhodet ikke tenke meg at din tidlige onanering har noe å gjøre med "problemene" dine nå. Hvorfor er du forresten så sikker på at du begynte tidligere enn alle andre?;-) Dessuten høres ikke "problemene" dine så veldig alvorlige ut, vil påstå at du beskriver 50% av den mannlige befolkning. Iallefall slik jeg forstod, at du kom fort da du ronket og at du var ute av stand til å kontrollere dette. Det er vel et fåtall gutter som har skikkelig kontroll over orgasmen sin? Og det er mange som klager over at de kommer fort, andre mener det tar for lang tid før de kommer osv. Syns ikke det virker som om du er unormal. Men kanskje du skulle tatt en prat med kamerater om hvordan DE har det? Det er typisk gutter å tro at de er atypiske ("Hjelp, pikken min er skjev!) fordi de ikke tør å snakke med andre for å finne ut om det er normalt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9698-tidlig-onanering-og-fortidlig-s%C3%A6dutt%C3%B8mming/#findComment-44718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Kan overhodet ikke tenke meg at din tidlige onanering har noe å gjøre med "problemene" dine nå. Hvorfor er du forresten så sikker på at du begynte tidligere enn alle andre?;-) Dessuten høres ikke "problemene" dine så veldig alvorlige ut, vil påstå at du beskriver 50% av den mannlige befolkning. Iallefall slik jeg forstod, at du kom fort da du ronket og at du var ute av stand til å kontrollere dette. Det er vel et fåtall gutter som har skikkelig kontroll over orgasmen sin? Og det er mange som klager over at de kommer fort, andre mener det tar for lang tid før de kommer osv. Syns ikke det virker som om du er unormal. Men kanskje du skulle tatt en prat med kamerater om hvordan DE har det? Det er typisk gutter å tro at de er atypiske ("Hjelp, pikken min er skjev!) fordi de ikke tør å snakke med andre for å finne ut om det er normalt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9698-tidlig-onanering-og-fortidlig-s%C3%A6dutt%C3%B8mming/#findComment-51594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjomle Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 tror neppe problemet ditt har med tidlig onanering å gjøre. begynte å onanere som 10 åring selv. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9698-tidlig-onanering-og-fortidlig-s%C3%A6dutt%C3%B8mming/#findComment-44900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjomle Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 tror neppe problemet ditt har med tidlig onanering å gjøre. begynte å onanere som 10 åring selv. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9698-tidlig-onanering-og-fortidlig-s%C3%A6dutt%C3%B8mming/#findComment-51776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Kan overhodet ikke tenke meg at din tidlige onanering har noe å gjøre med "problemene" dine nå. Hvorfor er du forresten så sikker på at du begynte tidligere enn alle andre?;-) Dessuten høres ikke "problemene" dine så veldig alvorlige ut, vil påstå at du beskriver 50% av den mannlige befolkning. Iallefall slik jeg forstod, at du kom fort da du ronket og at du var ute av stand til å kontrollere dette. Det er vel et fåtall gutter som har skikkelig kontroll over orgasmen sin? Og det er mange som klager over at de kommer fort, andre mener det tar for lang tid før de kommer osv. Syns ikke det virker som om du er unormal. Men kanskje du skulle tatt en prat med kamerater om hvordan DE har det? Det er typisk gutter å tro at de er atypiske ("Hjelp, pikken min er skjev!) fordi de ikke tør å snakke med andre for å finne ut om det er normalt... Tidlig start på onanering har ingen ting med for tidlig sædutløsning å gjøre. Svært mange menn har problemer med for tidlig sædvagang. Fra naturens side skal det egentlig være slik. Det er bare vi som stiller krav om å holde på lenge fordi det er deilig å knulle, og fordi vi skal tilfredsstille vår kvinnelige partner. Før i tiden brydde man seg ikke om denslags, da var det kanskje om å gjøre å få det fort overstått, ikke hale og dra det ut i tid. Holder mannen på for lenge blir orgasmen ofte tam. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9698-tidlig-onanering-og-fortidlig-s%C3%A6dutt%C3%B8mming/#findComment-44960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 15. november 2000 Del Skrevet 15. november 2000 Kan overhodet ikke tenke meg at din tidlige onanering har noe å gjøre med "problemene" dine nå. Hvorfor er du forresten så sikker på at du begynte tidligere enn alle andre?;-) Dessuten høres ikke "problemene" dine så veldig alvorlige ut, vil påstå at du beskriver 50% av den mannlige befolkning. Iallefall slik jeg forstod, at du kom fort da du ronket og at du var ute av stand til å kontrollere dette. Det er vel et fåtall gutter som har skikkelig kontroll over orgasmen sin? Og det er mange som klager over at de kommer fort, andre mener det tar for lang tid før de kommer osv. Syns ikke det virker som om du er unormal. Men kanskje du skulle tatt en prat med kamerater om hvordan DE har det? Det er typisk gutter å tro at de er atypiske ("Hjelp, pikken min er skjev!) fordi de ikke tør å snakke med andre for å finne ut om det er normalt... Tidlig start på onanering har ingen ting med for tidlig sædutløsning å gjøre. Svært mange menn har problemer med for tidlig sædvagang. Fra naturens side skal det egentlig være slik. Det er bare vi som stiller krav om å holde på lenge fordi det er deilig å knulle, og fordi vi skal tilfredsstille vår kvinnelige partner. Før i tiden brydde man seg ikke om denslags, da var det kanskje om å gjøre å få det fort overstått, ikke hale og dra det ut i tid. Holder mannen på for lenge blir orgasmen ofte tam. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/9698-tidlig-onanering-og-fortidlig-s%C3%A6dutt%C3%B8mming/#findComment-51836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.