Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er blant de heldige som har lykkes med å få barn, etter fantastisk hjelp fra Maigaard. Vi har en super gutt på 9 mnd nå.

Vi er svært takknemlige for den hjelpen vi fikk både den gangen jeg aborterte og da vi lyktes. Vi har veldig lyst til å takk alle på Maigaard med en blomsterbukket, men er litt usikker på om det er vanlig, eller ei. Da vi var til behandling satte både mannen min og jeg pris på at det ikke var et eneste synlig takkekort med babybilder på klinikken. (Det er noe med at ikke alle lykkes og at tristheten kan bli sterkere hvis det virker som om alle lykkes når de prøver...) Likevel kan det jo hende at mange har sendt de noen ord til takk, men uten at de har hengt opp bildene. Hva har dere andre gjort?

LYKKE TIL ALLE DERE SOM PRØVER NÅ!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97004-spm-til-maigaard-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

piano1365380386

Hei Masda-to!

Vi hadde også stort behov for å takke alle på Maigaard for enestående hjelp da vi fikk vår datter for to år siden. Men vi var også glade for at dette var en "nøytral" klinikk, etter mange nedturer er det godt! Vi valgte alikevel å sende en blomsterbukett,tenkte at den kunne event.stå på personalrommet uten at noen andre så den.

Hei

Vi sendte kun et takkekort med bilde.

Jeg tror det var bevisst fra klinikkens side å ikke dekorere rommene det var pasienter i med barnebilder. Det skrev jeg faktisk opp som en POSITIV kommentar på et spørresjema vi fikk. Er helt enig med deg at det føles litt trist når man er der flere ganger på rad.

Husker at de fikk levert blomster mens vi var der.

Ja, de er supre der, helt fantastiske. Følte skikkelig at vi fikk god valuta for pengene.

Kos dere videre!

Klem

Hei

Vi sendte kun et takkekort med bilde.

Jeg tror det var bevisst fra klinikkens side å ikke dekorere rommene det var pasienter i med barnebilder. Det skrev jeg faktisk opp som en POSITIV kommentar på et spørresjema vi fikk. Er helt enig med deg at det føles litt trist når man er der flere ganger på rad.

Husker at de fikk levert blomster mens vi var der.

Ja, de er supre der, helt fantastiske. Følte skikkelig at vi fikk god valuta for pengene.

Kos dere videre!

Klem

Vi sendte ikke noe etter første barn, men nå skal vi tilbake for søskenforsøk snart. Hvis det blir vellykket, kommer vi sikkert til å sende kort med bilde etterpå. Vi tar sikkert med noen skrytebilder når vi skal dit igjen også.

Ellers har jeg snakket med dem flere ganger siden vi var der, og de er bare utrolig søte og hyggelige og imøtekommende på alle måter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...